Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä, jotka eivät pidä Leena Hefneriä hauskana hahmona,

Vierailija
22.02.2012 |

vaan pitävät tätä vain ärsyttävänä änkyttäjänä tms. ja hihkuvat Uskon puolesta, että onpa Usko hauska ja maailmanparas jne.

Minusta Uskon hahmossa ei ole mitään omaperäisyyttä, eikä mitään hauskaa, kun ei aikuisena jaksa koululaishuumori enää naurattaa. Leena Hefner sitä vastoin on meille aikuisille naisille, osaamme nauraa itsellemme makeasti :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tosiaan tajua kuinka Uskon ala-arvoinen huumori voi purra aikuisiin... Vai onko kaikki äänestäjät 12 vuotiaita? ehkäpä...

Vierailija
2/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Leena Hefner on todella hauska, varmaan hauskin tämän kauden jaksoista, mutta siltikään en kuvittele että kaikilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät mitään telkkarihahmoja oikeasti hauskoina. Väkisinväännettyä sketsiä tyhmille.

Vierailija
4/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse samanlainen kailottaja, jolta ei saa suunvuoroa. ;)

Vierailija
5/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua ihmisiä jotka jaksavat katsoa jotain Putousta...

Vierailija
6/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät mitään telkkarihahmoja oikeasti hauskoina. Väkisinväännettyä sketsiä tyhmille.

Siinä on paljon sellaista, mitä ei ole käsikirjoitettu ja näytteliät spontaanisti keksivät vastauksia.

Hefner on loistava ja sillä leikkaa todella sukkelasti ja ne on hauskoja. Taitavaa porukkaa! Tosikot ei tajuu näitä hahmoja!

Vierailija
7/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse samanlainen kailottaja, jolta ei saa suunvuoroa. ;)

Se tekee hahmosta vielä herkullisemman!

Vierailija
8/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Leena naurattaa minua siksi, koska sehän olen kuin minä. Hui! Onkohan Armi Toivanen nähnyt minut jossain lomamatkallani? Lomareissultaan hän tämän hahmonsa kuulemma bongasi. Hirrrveen ihanalla matkalla olin ja hirrrveen ruskettuneena tulin takaisin ja join siellä hirrrveen ihania paukkuja ja ja ja ja ja...!

Vierailija
9/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua ihmisiä jotka jaksavat katsoa jotain Putousta...

Vähän huumoria elämään niin maailma näyttää valoisammalta ;)

Vierailija
10/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Leena naurattaa minua siksi, koska sehän olen kuin minä. Hui! Onkohan Armi Toivanen nähnyt minut jossain lomamatkallani? Lomareissultaan hän tämän hahmonsa kuulemma bongasi. Hirrrveen ihanalla matkalla olin ja hirrrveen ruskettuneena tulin takaisin ja join siellä hirrrveen ihania paukkuja ja ja ja ja ja...!

ihanaa lähtä lomailee jajajaja..ottaa hirrrveen isoja paukkuja ja ja ja..!

Vierailija
11/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oikeesti oivaltavaa ja uutta noissa hahmoissa. Paskin tv-ohjelma mitä nykyään tulee.

Vierailija
12/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kans olis hirrrveen ihanaa lähtä lomailee jajajaja..ottaa hirrrveen isoja paukkuja ja ja ja..!

Älä iske kynsiäsi minuun, olet takertuja, sinä takerrut, olet takertuva! Sinun täytyy nyt päästää irti, lähteä lentoon, korkeuksiin ja ja ja ja... ja mitään lomamatkaa en tarvihe, olen ihan tyytyväinen näin! jajajajaja

Vierailija
13/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Luttinen taas todella tylsä

Vierailija
14/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokaisen tuttavapiiristä löytyy tuollainen hössöttävä päällepuhuja.

Hyvä Leena!

Vierailija
15/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä, jotka kailottavat ja vievät kaiken "tilan" muilta läsnäolollaan, pälätyksellään ja hyökkäävyydellään. Siksi minua ei juurikaan naurata tämä hahmo.

Varmaan jokaisen tuttavapiiristä löytyy tuollainen hössöttävä päällepuhuja.

Hyvä Leena!

Vierailija
16/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla porukan keskipisteenä ja kukkoina (tai kanoina) tunkiolla, eivät voi sietää Leenaa.

Vierailija
17/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää keskipisteenä olosta ollenkaan eikä missään nimessä minua voi kuvailla voimakkaaksi persoonaksi, ja juurikin siitä syystä en pidä tästä hahmosta. On se ihan menettelevä, mutta ei paras.

olla porukan keskipisteenä ja kukkoina (tai kanoina) tunkiolla, eivät voi sietää Leenaa.

Vierailija
18/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkelasti luotuna hahmona, tosin en pidä Uskoakaan hauskana, taso tänä vuonna on varsin huono muutenkin.

Mutta iloinen yllätys TV:n ohjelmistotarjonnassa on tänä keväänä ollut TV2:n torstai-iltojen Märät säpikkäät, siinä ohjelmassa on räväkkyyttä, huumoria ja hyvät hahmot :)

Suuri pettymys sitten taas on ollut Strada, ja sen toinen juontaja Sanna Stellan, jonka "huumorista" ja "sketseistä" ei tule muuta kuin valtava myötähäpeä :(

Pilaa Ivan Puopolonkin.

Tero

Vierailija
19/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en voi sietää tuollaisia ihmisiä IRL. Ja ei, en ole voimakas persoona itse, aika hiljainen ja rauhallinen luonteeltani.

Siksi minua varmaan ärsyttääkin tuollainen ihmistyyppi: häsläystä, levottomia liikkeitä, paljon puhetta. Tulen ns. huonovointiseksi kun Hefner on ruudussa, sinänsä hahmo siis toimii... Mutta ei siinä mielessä että olisi "vuoden sketsihahmo" vaan enneminkin (minulle!) "vuoden ahdistavin hahmo".

Luttinen ihan ok, Jani-Petteristä en pitänyt. Tosin sarjaa en kamalasti seuraa, koska en sitä pidä minään hyvänä sarjana. Hahmoissa on jotain hyvää, mutta toteutus ontuu, liian vähän aikaa näyttelijöillä?

Vierailija
20/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät halua myöntää itse olevansa samanlaisia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi