Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, tytön talvipuku menossa pieneksi

Vierailija
22.02.2012 |

eikä uutta raaskisi ostaa enää tälle talvelle. Tai siis alle ei mahdu mitään paksua kun on niin reitevä tapaus. Missähän kuussa voi mahd. ottaa kevätpuvun jo käyttöön? Meillä on paksu Reiman fleecehaalari tulevaa kokoa että sitä voi käyttää alla sitten.. Krääh. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä jos ootte pohjoisemmassa. Etelämmässä ainakin plussaa jo ;)Ja ihan 1 ohuet vaatteet toppapuvun alla.

Vierailija
2/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä asun pohjoisemmassa ja varmasti vielä ensi kuussa ehtii pakkasia olla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta -15 on ihan realistinen edelleen muutaman viikon ajan.

Se niin riippuu, miten paljon lapsi on ulkona ja onko palelevaa sorttia tai liikkuuko paljon, istuuko maassa leikkimässä? Saako kevyemmän puvun alle riittävästi eristettä?

Minä varmaan sinnittelisin yhden kuukauden ja sitten viimeistään kevyempi puku + fleece riittää.

Vierailija
4/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kallistun itsekkin sille kannalle että sinnitellen mennään, kun se uusi puku ei varmasti enää menis ens talvena. Eikä yleensä kovilla pakkasilla edes ulkona käydä.. Jään siis jännällä odottaan, huhtikuuhan on jo reilun kk kuluttua! :)

Vierailija
5/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kaupoissa ale-pukuja vielä? Osta vaik huutiksesta puku lopputalveksi. Ei ole kiva olla liian pienessä tai kevättalvella vk-puvussa palelemassa...

Minkä kokoista pukua tarviit? Meillä on paljon pukuja jemmassa, kun en ole saanut aikaiseksi laittaa niitä myyntiin.

Vierailija
6/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellänne kirpputoria? Vaikka et yleensä niistä ostaisikaan, niin nyt voisit löytää edullisen haalarin lopputalveksi. Liian pieni ulkoiluvaate on lapsella tosi ikävän tuntuinen. Ulkoleikeistä menee ilo, jos koko ajan kiristää pepusta tai lumi menee hihoista sisään.

Toinen vaihtoehto on kysellä tutuilta, jospa löytyisi lainaksi tai ostettavaksi.

Vierailija
7/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostaisin niin ison puvun mikä menee varmasti ensi vuonna.

Vierailija
8/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellänne kirpputoria? Vaikka et yleensä niistä ostaisikaan, niin nyt voisit löytää edullisen haalarin lopputalveksi.

"Siis tosi niinku noloo, jos niinku kirpparilta joutuis ostaan jotain.. Siis mä en kyl kestäis sellasta!"

Mä en ymmärrä ihmisiä tällä palstalla, en. Onneks mä en irl tuollaisia ihmisiä tunne.

Vierailija
9/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo huutiksen, puvun pitäis olla niinki pieni ku 86cm. kellään halvalla myydä?! ;)

ap

Vierailija
10/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitit, numero 9, vastauksellasi kirpputorivaihtoehtooni? Minunko kaltaisiani ihmisiä et ymmärrä, että kehtaan tarjota tällaista vaihtoehtoa, vai mitä?

Itse ostan kirppiksiltä esim. vaatteita ja leluja lastenlapsille sekä myös kodin tavaroita ja ,jos löydän, niin vaatteita itsellenkin. Ja olen ihan hyvin toimeen tuleva. Kierrätys vaan on mielestäni järkevää.