Kun näitä keskusteluja lukee..
niin masentuu vaan ku huomaa miten käsittämättömiä jotkut naiset on! luulis et nykyaikana naisetkin olis oppinu tukemaan toisiaan ja ymmärtämään toisia, mutta ei.. ettekö tajua et ketään sellanen ei hyödytä? en suostu uskomaan et miehet olis toisilleen solidaarisempia jotenki luonnostaan. pyhpah. eiköhön nää jutut opita.
Kommentit (14)
...että täällä on vastaamassa myös paljon miehiä. Eivät sitä erikseen yleensä mainosta. Jotkut tekeytyvät jopa tarkoituksella naisiksi ja suoltavat kaikenlaista paskaa omista naisvihaisista syistään. Kaikkea ei netissä ylipäätään kannata ihan purematta niellä, ei täällä myöskään.
sen kivempia toisilleen. Saattavat olla solidaarisia sellaisissa asioissa, joissa naiset ei ole, mutta heidän välillään on myös kilpailua, kenellä hienoin auto, kaunein vaimo jne.
mutta tarkoitin sitä miten miehet osaa pelata itselleen etuja yhteispelillä.. jos miettii mitä asioita yhteiskunnassa arvostetaan, niin onhan ne kaikki toki hyvin miehisiä ja miesten kiinnostusten mukaisia.
...että täällä on vastaamassa myös paljon miehiä. Eivät sitä erikseen yleensä mainosta. Jotkut tekeytyvät jopa tarkoituksella naisiksi ja suoltavat kaikenlaista paskaa omista naisvihaisista syistään. Kaikkea ei netissä ylipäätään kannata ihan purematta niellä, ei täällä myöskään.
tottahan tämäkin..!
Juuri tuo silmitön yh-viha, joka täällä usein ryöppyää, on aika lailla paljonpuhuvaa ja paljastavaa...
toisiaan puukottaminen. Teinkin tossa joku aika sitten päätöksen, etten ikinä itse sorru siihen. Ja että pyrin suhtautumaan kannustavasti ja suvaitsevaisesti jokaiseen naiseen.
Yllätyin positiivisesti näistä vastauksista. Odotin toivottelua ties minne ja kirosanojen ilotulitusta ;D no ehkä hekin liittyvät seuraamme myöhemmin.. ;)
Itsekin olen ajatellut että samaan en sorru, niin ku joku täällä kirjoitti ja sen lisäks aion pitää myös toisten puolia. yh-viha on älytöntä ja kamalaa, mitä oon vierestä seurannu. Tekevät niin rankkaa työtä et hatunnostot kaikille yh:ille oli sit isä tai äiti kyseessä!
ap
Maailma potkii päähän jo niin lujaa yhtä jos toista, ettei siinä enää paljon sympatiaa heru muille.
Moni nainen on peniskatea.
T: 11cm mies
(varsinkin täällä av:palstalla), että asettuis heti "sortoa" vastaan. Mä uskon, että asiattomia kommentteja heittelevät ihmiset eivät oikeasti edes tajua toimivansa mauttomasti.
Naiset juoruaa, on ilkeitä ja pahansuopaisia.
Aina pahaa puhuttavaa muisten lapsista.
Olen tekemisissä mieluiten vanhojen naisten kanssa ja naisten, joilla on teini-ikäisiä lapsia.
Moni nainen on peniskatea.
T: 11cm mies
Olen tekemisissä mieluiten vanhojen naisten kanssa ja naisten, joilla on teini-ikäisiä lapsia.
Sitten on tämä surullinen ilmiö, eli oman sukupuolen parjaaminen karkeasti yleistämällä, mikä on toisaalta vähän sama kuin pissisi omille kengilleen...ei ole kauhean vakuuttavaa kun sitten selittelee että enhän MINÄ, kun nuo MUUT naiset. :(
Tuo on stereotypia joka elää niin kauan kun sitä haluat elossa pitää. Miehet osaa juoruta myös, (sitä ei kutsuta vain silloin siksi, se on "tiedonvaihtoa" tai jotain muuta..) samoin olla ilkeitä ja pahansuopaisia.. (tsekkaapa rikostilastoja esim.)
sen kivempia toisilleen. Saattavat olla solidaarisia sellaisissa asioissa, joissa naiset ei ole, mutta heidän välillään on myös kilpailua, kenellä hienoin auto, kaunein vaimo jne.