Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää lihavana ja haluaisi, että laihtuisin...

Vierailija
11.03.2012 |

KOhtalotovereita, miten olette asian ottaneet? Toki toivon itsekin, että onnistuisin laihtumaan pian lähemmäksi hääpäivän painoja...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies toivoo, etten lihoisi..

Vierailija
2/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm pitkä. Kun menimme naimisiin painoin 52kg, ennen ekaa lasta 58kg, ennen toista lasta 64 kg ja ennen kolmatta lasta 69kg. Vuosi kolmannen lapsen jälkeen 75kg ja nyt kun viimeisen lapsen syntymästä kohta 3v painan 69kg ja kovasti koetan päästä kesäksi normaalipainoon (65kg) ja sitten pitkällä tähtäimellä alle 60 siten, että vaaka alkaa vitosella taas pitkästä aikaa... INhottaa katsoa valokuvia, mutta toisaalta surettaa, että oma mies ei pidä kauniina, minkä toisaalta ymmärränkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sanonut? Miltä mies itse näyttää, luuletko, että omaan kauneuskäsitykseesi hänestä vaikuttaisi ylipaino?

Vierailija
4/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut jutut stemmaa täysin, paitsi että olen 167 cm...

Vierailija
5/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kiloina suunnilleen saman verran tullut lisää hääpäivästä (15 vuotta sitten ) kuin minulla, mutta koska hän on todella pitkä ja oli liian laiha aluksi, hän näyttää vielä pikkumahaa lukuun ottamatta ihan normaalilta, rotevalta, mutta ei yhtään lihavalta. Oikeastaan melkein paremmalta kuin luuviuluna...

Ja täytyy myöntää, että jos näyttäisi suhteessa samalta kuin minä, haluaisin että hänkin hiukan laihtuisi, mutta pitäisin hyvin huolen, että hän ei asiasta masentuisi, jos asia olisi tullut esille ja kehuisin muuten...

Mies ei ikinä sano suoraan kiloistani tai jankuta niistä, mutta muutaman kerran asia on selvinnut pahassa riidassa, ehkä pari kertaa vuodessa. Pahimmillaan vähän röhki niin kuin sika tai sano jotakin, että niin joo, enhän mää mahdu enää ohitse tms. Muuten tulee sellaista epäsuoraa, että älä ota niin paljon ruokaa tai että sähän halusit laihtua tai että missäs ne hyvät farkut on kun tietää, etten mahdu niihin...

Vierailija
6/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva vaimo.

Kieltämättä saisi laihduttaa.

Vierailija
8/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko painosi oikeasti ainoa asia, josta miehesi sinua moittii ja pilkkaa?

Miten koulutuksesi, työsi, palkkasi, oletko tarpeeksi ahkera kotitöitä, meikkaatko riittävästi ollaksesi "huoliteltu", kuntoiletko...?

Palaa kertomaan!

Vierailija
9/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihduttaa pitäis (sitte taas ko voin, nyt meni just 100 rikki).

Mutta ei mies niistä kiloista kovin pahasti/usein ole sanonu. Tukee kun yritän, mutta ei painosta. Eikä halua, että pudotan sinne 62 kiloon, jonka painon ko tavattiin. Pituutta 173.

Vierailija
10/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voisi laihduttaa.

Olen ollut 10v. naimisissa ja painan kilon vähemmän kuin 10v. sitten hääpäivänämme.

eli pituutta 162 ja painoa 52kg.

Kolme raskautta takana, nuorin 3v. ja vanhin 8v.

Ja kilot on karistettu ½ vuodessa raskauden jälkeen.

Tsemppiä.

Vierailija
11/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti eikä kilpailu. Jos imettää niin niitä ei kovin paljon saa pudotaa. Mutta tämä ei ole selitys minulle. Kilot jäljellä ja kuopus koulussa ;)

Mutt noin sivuhuomautuksena, että jos niitä kiloja tuli kerättyä reilusti niin imetysaikana ei niitä pudoteta vaan sen jälkeen.

Vierailija
12/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin aistin hänen toivovan niin. Olen kyllä laihempi kuin hääpäivänä, mutta silti vähän pullea yhä.

En tiedä mitä sanoa, pitäisikö pistää joku pitkän tähtäimen mieluummin-laihempi-kuin-lihavampi-vuosien-mittaan -sähköpostirinki? :D

Vierailija
13/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaikista luontevin laihdutus tapa. Mulla on imetysaikana karissu aina kaikki raskauskilot. Siis ilman, että olisin varta vasten laihduttanut. Sairaalaan jää jo 2/3 osa kiloista ja loput katoaa parissa kuukaudessa. Olen imettänyt jokaista lasta 8 kuukautta.

Neuvolassakin th sanoi, että imettäminen on helppo tapa saada ylimääräset kilot pois.

En ainakaan minä ala raskauden aiheuttamissa kiloissa roikkumaan. Joutuisin syömään kuin hevonen.

Vierailija
14/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaikista luontevin laihdutus tapa. Mulla on imetysaikana karissu aina kaikki raskauskilot. Siis ilman, että olisin varta vasten laihduttanut. Sairaalaan jää jo 2/3 osa kiloista ja loput katoaa parissa kuukaudessa. Olen imettänyt jokaista lasta 8 kuukautta.

Neuvolassakin th sanoi, että imettäminen on helppo tapa saada ylimääräset kilot pois.

En ainakaan minä ala raskauden aiheuttamissa kiloissa roikkumaan. Joutuisin syömään kuin hevonen.

ja varsinaista laihduttamista ei imetysaikana suositella. Imetin tuota nuorinta 1v3kk ja eipä tippunut kilokaan. Ihan alussa karisi jonkin verran, mutta ne mitkä jäi on läsnä vieläkin. Nyt on pari viikkoa imetyksen lopetuksesta, ja tarkoituksena on alkaa laihduttaa tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi