Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään menny entisen työpaikan kans sukset niin ristiin..

Vierailija
22.02.2012 |

..että on ollu vaikea saada palkkatodistusta sieltä ansiopäivärahaa varten?

Olen kyselly sähköpostilla ja vastausta ei kuulu. Just just.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan palkkalaskelma on annettava ja sen laiminlyönnistä saattaa seurata rangaistus.

Jos ei kuulu, niin ota yhteyttä työsuojelupiiriin. Siis nyk aluehallintovirasto.

Vierailija
2/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolta ei kannata, soita suoraan palkanlaskentaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se joka oli nyrpeä mua kohtaan. enkä vieläkään tiiä miksi. todennäkösesti soitan ennemmin ex-pomolle että saan sen, jos tulee ongelmia.

mut kakkoselle kiitos tosta huomautuksesta.

Vierailija
4/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi liiton lakimies hoiti yhteydenpidon ex-pomoon, oli kuulemma hankalin ihminen jonka kanssa oli joutunut asioista vääntämään. Kaikki päättyi hyvin ja sain kivat korvaukset laittoman irtisanomisen vuoksi.

Vierailija
5/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli hankala saada työtodistusta, siis semmosta asiallista, jossa lukis muutakin kuin aika jonka olin työsuhteessa.

Vierailija
6/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pahasti mennyt sukset ristiin työpaikalla, niin et kai voi olettaa, että saisit jonkun kivan arvion työsuorituksistasi, etenkin jos sinun puolellasi on ollut jotain ongelmia (käytöksessä, työtehtävien suorittamisessa, asenteessa tms.). Työnantaja saa kirjoittaa haluamansa kommentin, ei sen tarvitse olla aina työntekijälle edullinen... toki valehdella tai liiotellakaan ei saa.

Joskus kannattaa pyytää vain se todistus ilman mitään kommentteja...

Vierailija
7/7 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pahasti mennyt sukset ristiin työpaikalla, niin et kai voi olettaa, että saisit jonkun kivan arvion työsuorituksistasi, etenkin jos sinun puolellasi on ollut jotain ongelmia (käytöksessä, työtehtävien suorittamisessa, asenteessa tms.). Työnantaja saa kirjoittaa haluamansa kommentin, ei sen tarvitse olla aina työntekijälle edullinen... toki valehdella tai liiotellakaan ei saa.

Joskus kannattaa pyytää vain se todistus ilman mitään kommentteja...

sellasta, jossa lukis mitä mun tehtäviin on kuulunu. joo en mitään ylistystä ees kaivannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi