Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joku varasti lapseni pulkan
22.02.2012 |
Oli maanantai-iltana laskemassa mäkeä ja jätti pulkan rauhallisen rivarialueellamme pihalle, seinää vasten. Eilen oli lähdössä sitten pulkkamäkeen, mutta pulkka oli viety. Ekaa kertaa jotain katos, harmitti paljon. Ei se raha sinänsä, mutta kaverit pääsi juuri silloin ja piti mennä sit kelkalla, joka ei toiminut noin runsaissa lumissa ollenkaan. Rattikelkka ja lumilapis oli samassa paikassa, ne oli tallessa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa