Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mikä mun mieltä vaivaa??!

Vierailija
21.02.2012 |

Sain esikoiseni huhtikuussa ja sen jälkeen anopin näkeminen on tuottanut tuskaa! En siedä sitä naista enää, vaikka ennen olimme hyvissä väleissä. Anoppi ei sen kummemmin ole neuvonut minua missään lastenhoitoon liittyvässä asiassa eikä muutenkaan tehnyt tai sanonut mitään erikoista mikä olisi pahoittanut mieleni. Hänen näkeminen vaim ärsyttää ja varsinkin se jos hän lähestyy lastani! Asia vaivaa aika paljon minua ja en tiedä pitäisikö tässe mennä johonkin hoitoon vai mitä tekisi.

Kiitos, jos joku jaksaa vastata tähän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla samoja tuntemuksia?

Vierailija
2/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa helpottaa imetyksen lopettamisen myötä. Sulla on jotain tiikeriäitihormonia joka sanoo, että anoppi haluaa varastaa vauvasi, vaikka tuskin näin on. Jos ei ole mitään muuta häikkää mielialoissa, tuskin on aihetta hoitoon. Joskus oma ahdistus äitiydestä saattaa kanavoitua johonkin toiseen ihmiseen jonka alkaa nähdä vihollisena. Juttelu neuvolapsykologin kanssa saattaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että anoppi on suorastaan tyhmä. Ärsyttää pikkujututkin, lepertely vauvalle saa mun niskakarvat todella pystyyn.

Eilen kävimme keskustelua, kuinka hänen mielestään vauvalle (6kk) ei saisi antaa kovia helistimiä tms, ettei lyö vahingossa päähänsä. On myös ylihysteerinen, ettei vauva vaan satuta itseään kääntyessään. Selitin, että mielestäni on ihan normaalia saada kolhuja ja sitä kautta oppii päätänsä varomaan. Hän ei käsittänyt.

Myös mieheni on ruvennut ärsyttämään tämän takia. Nyt ymmärrän monta asiaa, kun anoppi on hänetkin kirjaimellisesti pumpulissa kasvattanut.

meneeköhän ajan myötä ohi, vai jääkö tämä ärsyttävä tilanne päälle? Sitä ei voi tietää.

Vierailija
4/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun on opittava rajaamaan entistä selvemmin teidän nuori perhe anopista erilleen. Ei mitenkään törpösti ja epäkohteliaasti, vaan omassa mielessäsi; annat mennä toisesta korvasta ulos neuvot, joissa ei ole mitään järkeä. Tiedän anopin, joka pakottaa lapsenlapsensa käyttämään leikkipuistossa kypärää liukumäessä, ettei vaan tapahtuisi mitään. Siinä on tämä rajaaminen epäonnistunut.

Yritä ymmärtää anoppiasi jolla on joku syy tuohon hössöttämiseensä, mutta noudata omaa linjaasi ja keskustelkaa mahdollisimman paljon miehen kanssa ja pitäkää yhtä. Anoppisi ei tarkoita pahaa, vaan on todennäköisesti vallan rakastunut vauvaanne ja tuolla tavoin se näkyy ylisuojelevuutena, älä ota sitä epäluottamuksena omaa äitiyttäsi kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän