Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui mua kusipääksi??!!!

Vierailija
21.02.2012 |

IKINÄ ei ole kukaan aikuisiällä sitä mulle tehnyt, tuntuu ihan kauhealta! Ei mitään kunnioitusta jos sanoo noin omalle vaimolleen! Olen niin pettynyt hänen toimintaansa ja ajatusmaailmaan että pitäisikö miettiä jo eroakin :(

Sanoin miehelle että ihmetyttää että on valinnut kusipään puolisokseen, hämmentävää että on edelleen kusipään kanssa yhdessä. Minä en olisi päivääkään! En tiedä ylireagoinko, mutta tää romutti kyllä pahasti meidän suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet miehen mielestä kusipää, mehän emme sitä voi tietää. Kannattaa varmaan erota jos et halua miehesi olevan aviossa kusipään kanssa? Tai sitten vain tuon marttyroinnin sijaan kysyt että mikä mättää?

Vierailija
2/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta miten reagoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on tärkeää suhteessa, sanoi nää av-mammat mitä sanoi.

Vierailija
4/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä hänen on pyydettävää aneeksia jos itse halua että häntä kunnioitetaan.

Olisin suuttunut tästä, lukisin kyllä saarnaa ja selibaatti niin pitkäksi aikaa ennen kun tajuaa (ryhtyisin oikeasti kusipääksi varmaan)

Vaikea kuvitella mitä tekisin ja mitä sanoisin mutta kyllä loukkaintuisin tästä syvästi jos omani haukkuisi minua (hän ei edes hauku exää vaikka se kyllä antsaitsee haukut)

Vierailija
5/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tosiaan lapsenkin hoito on siellä ihan retuperällä.

Kesken riidan huusi saatanan kusipääksi ja ties mitä muuta, heitteli tavaroita päin näköä ja siis AIVAN yllättäen. Ei ole aiemmin ollut ihan tuollainen sentään, ämmäksi tai akaksi on haukkunut ja siitäkin jo olen monet kerrat puhunut etten hyväksy.

Vierailija
6/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran alat vaan mussuttaa sitä että miten sinua puhutellaan. Eikös yhtään tuu mieleen että mitä sille miehelle on tullut tehtyä, kun se on niin pahoittanut mielensä ja katkeroitunut, että on pakko sua kusipääksi kutsua?

Mä olen kamalan kusipään kanssa naimisissa. Se on niin ärsyttävä, että tekis mieli iskeä veitsi rintaan. Ja kehtaa sanoa tekopyhästi ettei ikinä nimittele minua saati uhkaa tappaa. Mutta tappaa mut henkisesti joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme