Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette 27-vuotiaasta äiditsä, joka lukee Aku Ankkoja ruokapäydässä?

Vierailija
15.11.2005 |

Ja tilaa Aku Ankkaa lähinnä itselleen, kun 1vuotias lapsensa ei luonnollisesti osaa kuin repiä ne lehdet. Lukee ruokapöydässä ja lainaa myös kirjastosta itselleen niitä taskupokkareita ja jättikirjoja :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 26v äiti

Vierailija
2/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen myös muita sarjakuvia. Aidan takaa, Baby Blues, Didier Comezin sarjakuvia, Far Sidea, Jereä ja vaikka mitä.

Ikää on melkein 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä luetaan tottakai ruokapöydässä. :D

Vierailija
4/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luen ruokapöydässä, tosin juorulehtiä.

Muille aina motkotan lukemisesta ja teen sitä itse sitten, vaikka koko perhe syödään yhdessä:)

Vierailija
5/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen 27v äiti

Vierailija
6/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsi ymmärrä puoliakaan niistä jutuista enää, ovat mukavan hykerryttävää aikuisempaa huumoria pullollaan ja täynnä pieniä yksityiskohtia. Meillä myös mies tilaa Aku Ankkaa, on 26-vee. Lukee myös ruokapöydässä :D Että no hätä.

Vierailija
7/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pointtini oli juuri tuo Aku Ankka, ei niinkään ruokapöydässä lukeminen. Olen meinaan hävennyt tätä Aku Ankka-kiinnostustani enkä myönnä sitä kenellekään paitsi miehelleni :) Ankat piilotetaan kun vieraita tulee .

ap

Vierailija
8/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestäsi päätellen pidät tuota kai jotenkin outona. Minusta kuulostaa ihan tavalliselta ihmiseltä.

Vierailija
9/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tilaisin, vaan kun ei ole rahaa...

Vierailija
10/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin myös aikoja sitten että mies on jotenkin lapsellinen (siis liian) kun tilaa Aku Ankkaa, mutta nyt oon todennut että ne on tosiaan suunnattu vähän vanhemmille kuin aiemmin. Lue vaan rauhassa! Ihan hauskoja oivalluksia ja viittauksia niissä on.

Vierailija
11/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen syödessä naistenlehtiä tai Akua ja ikää on 31v. Aivan normaali, työssäkäyvä, tosin nyt ä-lomalla oleva nainen olen kuitenkin näinkin omituisista tavoistani huolimatta:)

Vierailija
12/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisit jossain muualla, millaisen mallin lapsikin saa.. =)

Vierailija
13/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 39v. Lapsesta saakka on Akkari tullut, ei tulisi edes mieleen piilotella niitä vierailta :oD.

Vierailija
14/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin isäni paheksuu ylikaiken, että aikuinen osoittaa oman lapsellisuutensa. Mulla akkareista tulee hirmu hyvä mieli, ne on oikeastaan ainoa keino TODELLA unohtaa omat murheensa, se maailma on niin ihana ja huoleton :)

ap

Vierailija
15/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkahvit viikonlopulla rauhassa ja lukea Asterixeja, vaihtoehtoisesti Tenavia. Ensiksi mainittuja minulla on vaikuttava kokoelma omasta takaa, jälkimmäisiä lainaan kirjastosta silloin tällöin. Aku Ankkaa en niinkään enää lue, vanhemmat Akut oli paljon parempia.

Vierailija
16/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokapöydässä niin, ettei edes kuultu äidn motkotusta. Ja kauhee tappelu, kuka saa tuoreen Akun pöytään.

Veli lukee vieläkin paskalla istuessaan.

Mä en tykkää niistä uusista Akuista vain niin paljon. Lue kirjaa ruokapöydässä, ja saan paheksuntaa osakseni.

Taitaa olla huono tapa, mutta monesti päivän ainut rauhallinen hetki, kun kukaan ei vaadi mitään. En aina edes huomaa, jos maito kaatunut joltain...

Vierailija
17/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivälahjaksi tilasin sille Aku ANkan. Mieluisempaa lahjaa ei voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi