Saako aikuinen käyttää sompahissiä vai onko ne vain lapsille?
Olen menossa tytön kanssa huomenna ja hän laskettelee ensimmäistä kertaa. Opettaisin häntä lastenrinteessä mutta tuli mieleen että lastenrinteessä on vain sompahissi. Saako aikuiset siis käyttää sitä? Ja saako laskea ylipäätään lastenrinteessä jos opettaa lasta?
Kommentit (8)
Mutta olisi kiva saada kuitenkin varmistus asiaan.ap
kysyä rinteen työntekijöiltä tuota juttua.
noin ummikko että et tiedä saako lastenrinteessä olla opettava aikuinen mukana saatika saako sompahissiä käyttää kannattaisi ehkä harkita lapsen laittamista hiihtokouluun? Kuulostaa ainakin siltä että omasta viime kerrastasikin on kulunut jonkin aikaa..
En ole itse koskaan lastenrinteessä ollut, niin siitä tämä tyhmyys johtuu. Aikaa on kyllä edellisestä kerrasta mutta pidän itseäni aika hyvänä laskettelijana kuitenkin :) ap
kyllähän ne aikuiset aloittelijatkin usein harjoittelevat lastenrinteessä, ja hiihdonopettajat ovat aikuisia. Pakkohan sen sompahissin on kestää aikuista :-)
kyllähän ne aikuiset aloittelijatkin usein harjoittelevat lastenrinteessä, ja hiihdonopettajat ovat aikuisia. Pakkohan sen sompahissin on kestää aikuista :-)
Ja sompahississähän ei istuta, vaan seistään ihan omilla jaloilla. Hissi vain kuljettaa eteenpäin :)
jopa lasten taikamatolla olen nähnyt aikuisia (lähinnä hiihtokoulun opettajia). Milläs se opettaja pääsee lastenrinteessä ylös jos ei hissillä?