Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

posti eli itella hukkaa postia!!

Vierailija
21.02.2012 |

syksystä asti ollut jo tämä ongelma; ei tule laskut perille!!

on kadonnu lehtien laskuja,jäte laskuja, ja nyt vesilasku ei tullut perille!!

ja tosiaan ei ole rahasta kiinni.

tää on niin noloo ja ärsyttävää kun itse olen tunnollinen ihminen,niin rupee ihan kurkkua kuristaa ja itkettää! koko ajan mielessä,että onkohan kaikki laskut tullu perille! kaikki mahdolliset lasku mitä voi,on laitettu suoraveloitukseen. milläs muuten todistat,ettei lasku ole tullut? niin,et mitenkää!

eli onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne asiakaspalveluun ja valita sinne.

Vierailija
2/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä palautetta postille, niin minäkin olen tehnyt, ensin nettisivujen kautta ja sitten olen ihan soittanutkin.

En tiedä miten paljon meiltä katoaa kirjeitä, mutta naapurin postia tulee ihan säännöllisen epäsäännöllisesti meille. Jaan ne aina oikeisiin osoitteisiin, mutta ei kaikki niin tee, joten ehkä minunkin postiani katoaa naapuriin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne asiakaspalveluun ja valita sinne.

Vierailija
4/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään jouduin selvittelee maksamattomia laskuja, joita en ole koskaan nähnytään. Tämän lisäksi 2 laskua olis mun mielestä pitäny tulla, vaan ei ole näkyny. Samoin kiinteistöverolappu jäi tulematta, sinnekin piti soitella ja kysellä, että mikä tämä homma on kun vain miehelle tuli. Kokoajan pelkoperseessä milloin jotain menee ulosottoon. Perkele!

Tämän lisäksi saan viikottain roudata naapurien postia oikeaan laatikkoon.Kyllä tää onnia ahistaa.

Vierailija
5/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä palautetta postille, niin minäkin olen tehnyt, ensin nettisivujen kautta ja sitten olen ihan soittanutkin.

En tiedä miten paljon meiltä katoaa kirjeitä, mutta naapurin postia tulee ihan säännöllisen epäsäännöllisesti meille. Jaan ne aina oikeisiin osoitteisiin, mutta ei kaikki niin tee, joten ehkä minunkin postiani katoaa naapuriin..

"hyvä" etten ole ainoa.

mutta on tää nyt rahallisestikkin kurjaa,kun yhen kerran on tullut jo ulosottomies kolkuttelee,ja nyt katkaistiin vedet!

Vierailija
6/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään jouduin selvittelee maksamattomia laskuja, joita en ole koskaan nähnytään. Tämän lisäksi 2 laskua olis mun mielestä pitäny tulla, vaan ei ole näkyny. Samoin kiinteistöverolappu jäi tulematta, sinnekin piti soitella ja kysellä, että mikä tämä homma on kun vain miehelle tuli. Kokoajan pelkoperseessä milloin jotain menee ulosottoon. Perkele!

ja mitenkä kalliiksi tää tuleekaan!

soitin itellalle,mutta eihän ne mitään myönnä!

ja meillä tosiaan katkaistiin vedet,siitä selvisi ettei kahta vesilaskua ollut tullut perille. ja taas maksettiin karhuja ja paljon! veetuttaa lievästi!

Tämän lisäksi saan viikottain roudata naapurien postia oikeaan laatikkoon.Kyllä tää onnia ahistaa.

Vierailija
7/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää, mutta minkä sille itse mahtaa :(

Vierailija
8/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämmäsin lainauksien kanssa.

mutta siis itellaan soitettu ja vesimaksu maksettu "kivoineen" karhuineen. veetuttaa.

Vierailija
9/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tapaus oli ajoneuvovero. Ei tullut koskaan perille ei, mutta tulipa muistutus ajokiellon kera!

Eikä auta valittaa, koska verot pitää suorittaa oma-aloitteisesti.

Meilläkin kaksi autoa ja omakotitalo, joten paljon tulee erilaisia laskuja, eikä millään jaksa muistaa, mitä milloinkin pitäisi tulla (paitsi, ne jotka nyt tulevat kuukausittain, kuten sähkö- ja lämpölasku).

Vierailija
10/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tule mitään säännöllisiä laskuja paperisena. Vaikka laskut tulevat perille, häviää ne työpöydälleni jne. ja unohtelen maksaa niitä.

Sähköiset laskutkaan eivät häviä niin helposti. Ja ei tarvitse näpytellä niitä kilometrin pituisia viitteitä ja tilinumeroita. Näppärää, vai mitä :D

Vierailija
11/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä niin, että hankkii jonkinlaisen kalenterin kotiin. Siihen kirjaa KAIKKI menot mitä perheelle tulee vuoden mittaan.

Esim.

Tammikuu, autovakuutus, sähkö, lämpö, Kallen harrastusmaksu, puhelinlaskut

Helmikuu: sähkö, lämpö, tv-lupa, puhelinlaskut

Maaliskuu: kotivakuutus, sähkö, lämpö, Liisan pianotunnit, kesälomamatkan varausmaksu

Huhtikuu: autovero, sähkö, lämpö, puhelinmaksu, Jussin rippileiri ja mopokortti.

jne. jne.

Noin näkee heti mitä kuluja missäkin kuussa tulossa, itse aina yliviivaan kun lasku maksettu, huomaa jos joku lasku puuttuu.

Vuoden lopussa täytän seuraavan vuoden kaleterin edellisvuoden pohjalta, jätän toki pois ne kulut mitä ei enää ole ja lisää uusia jos tulee (esim. lasten harrastusmaksut, lehtitilaukset ymv. mitkä usein vähän muuttuvat) Myös summat kannattaa kirjoittaa perään.

Vierailija
12/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä niin, että hankkii jonkinlaisen kalenterin kotiin. Siihen kirjaa KAIKKI menot mitä perheelle tulee vuoden mittaan.

Esim.

Tammikuu, autovakuutus, sähkö, lämpö, Kallen harrastusmaksu, puhelinlaskut

Helmikuu: sähkö, lämpö, tv-lupa, puhelinlaskut

Maaliskuu: kotivakuutus, sähkö, lämpö, Liisan pianotunnit, kesälomamatkan varausmaksu

Huhtikuu: autovero, sähkö, lämpö, puhelinmaksu, Jussin rippileiri ja mopokortti.

jne. jne.

Noin näkee heti mitä kuluja missäkin kuussa tulossa, itse aina yliviivaan kun lasku maksettu, huomaa jos joku lasku puuttuu.

Vuoden lopussa täytän seuraavan vuoden kaleterin edellisvuoden pohjalta, jätän toki pois ne kulut mitä ei enää ole ja lisää uusia jos tulee (esim. lasten harrastusmaksut, lehtitilaukset ymv. mitkä usein vähän muuttuvat) Myös summat kannattaa kirjoittaa perään.

mutta kyllähän itellaan pitäisi pystyä luottamaan.

kiitos teille kaikille,jotka vastasivat ja kertoivat oman kokemuksensa!

Vierailija
13/13 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tosiaan ihmettelin kun syksyllä -11 ei tullut laskut perille... kaikki muut kyllä tuli (mainokset ym. normit.)... minä soittelin itellat ja pötellät läpi eikä ne tiennyt syytä ja vannoivat että postit ovat perille tulleet. No sitten joulukuussa sain tietää että mieheni on piilottanu kaikki laskut, kun pelkää että tuhlaan kaikki rahat niihin. ja arvaappa nyt, on ulosotossa vaikka ja kuinka paljo. no, mitäpäs menin sinisilmin häneen luottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi