Miehen koko?
Mikä on mielestäsi sopiva vai onko koolla mitään merkitystä? Tekniikka ratkaisee kuitenkin niin paljon...
Kommentit (28)
...eivät enää halua pientä. Kyse on myös kokemuksien runsaudesta. Mitä enemmän kokemusta, sitä enenemmän arvostaa isoa!
jos on löysä tarttee ison,tiukalle käy pienempikin muna.
Siis naiset treenaamaan vaan! Lopettakaa tuo tyhmä ison kullin palvonta!
Luulin myös aikaisemmissa suhteissani olevani tosi epäseksuaalinen ja enkä pitänyt seksiä tärkeänä.
Mutta nykyinen mieheni vaan tietää mitä tehdä, on vaan niin uskomattoman hyvä rakastaja, että haluan seksiä lähes päivittäin!!
Ja jotakuta ihmistä vaan haluaa oikeasti. Jotakuta toista ei.
Muidenkin kuin lorttopillujen mielestä. Itseäni kiihottaa juuri se tunkemisefekti kun isoa kullia ei millään meinaa saada aluksi sisään ja kun sen viimein saa, eka orkku jo tulee:)
Mikään tekniikka, koskaan, ei voita isoa munaa. ken sitä on maistanut, ei totisesti enää pieniä huoli! Pieni näyttääkin niin taukilta.
Sehän on ihan selvä juttu että naiset arvostavat isoa miestä. Kaikki tuntemani ladyt kokeilisivat heti isoaseista miestä jos siihen tulis tilaisuus -olivat suhteessa tai ei.
Tuli mieleen Big Brotherista kohtaus, jossa Iina tivas Hannalta heti kuinka iso Timolla oli -kuvastaa naisten ajatusmaailmaa täysin.
Kyllä se on niin, että ne naiset jotka kelpuuttaavat parikseen pienen miehen, eivät ylipäänsä pidä seksiä mitenkään tärkeänä osana parisuhdetta. Osaksi varmaan siitä syystä, etteivät tiedä paremmasta ja osaksi siksi ettei seksi ylipäänsä nappaa -oli iso tai ei.
T.
seksittömässä suhteessa elävä, pieni (15/4), seksihullu mies
Höpön-pöpö. Itse omaan ihan tavallisen peruskullin ja tyttöjä on riittänyt, ihastuksissaan ovat ollet, lisää on haluttu, perään on itketty ja vuosia yritetty vongata takaisin ja seksiä lisää. Tapauksia on useita. Valitettavsti olen kyvytön sitoutumaan. Lempimään olen kyvykäs, vaikka kikkeli on pieni peruspatu. Kai se on kiinni otteista ja asenteesta. Ja tietysti mielikuvituksesta.
Intiassa oli viime talvena menossa julistekampanaja, jonka sisältöä kyselin paikalliselta tuttavaltani. Hän selittti minulle, että siinä kehoitetaan naisia pidättäytymään antamasta anaaliseksiä miehilleen, koskapa tämän jälkeen he eivät halua enää tavallista seksiä (koska aukkojen tiukkuudella, eli kääntäen: peniksen suhteellisella koolla on merkitystä). Tämä cross cultural anekdootti vain valaisemaan, että meitä on on joka junaan ja vielä joka asemallekin joku jää taivastelemaan suuren veturin potentiaalienergiaa.
t: eräsmies
Mutta voin sanoa että jos omaa vähänkin poikkeavan peniksen.
(ei omasta mielestä iso jos 17cm pitkä ja 17cm paksu)
mutta siltikin toi paksuus estänyt anaaliseksin.
ja joskus jopa normaalinkin (nuorempana kun harjoitteli)
vai enkö sitten ole vielä löytänyt sitä oikeaa??
-mici-
Näinhän se on.
Ne naiset, joille seksillä ei juuri ole merkitystä parisuhteessa voivat hyvinkin valita pienen varustuksen omaavan miehen.
Kun taas naiset, jotka arvostavat seksin korkealle parisuhteessa eivät pieneen mieheen tyydy.
Amerikkalaiset ovat antaneet tietokoneen laskea peniksen ihanteellisen pituuden ja paksuuden. Erektoitunut ihannepituus on todistetusti 17 cm ja paksuus 4,5 cm. Luku perustuu tutkimukseen, jossa tietokoneelle syötettiin parinsadan gynekologin aineistosta 1200 naisen todennetut vaginan mitat. Samalla tehtiin tyhjäksi olettamus, että useimmat naiset nauttisivat pitkälti yli 20 senttisistä peniksestä, joka on heille kerta kaikkiaan liian suuri, eikä mies pysty työntämään sitä sisään tyveään myöten.
Kysymys kuuluu että kuinka moni nainen olisi tyytyväinen kyseisiin mittoihin? kyseessä on ilmeisesti vähän normaalia isompi kikkeli
Vierailija:
Amerikkalaiset ovat antaneet tietokoneen laskea peniksen ihanteellisen pituuden ja paksuuden. Erektoitunut ihannepituus on todistetusti 17 cm ja paksuus 4,5 cm. Luku perustuu tutkimukseen, jossa tietokoneelle syötettiin parinsadan gynekologin aineistosta 1200 naisen todennetut vaginan mitat. Samalla tehtiin tyhjäksi olettamus, että useimmat naiset nauttisivat pitkälti yli 20 senttisistä peniksestä, joka on heille kerta kaikkiaan liian suuri, eikä mies pysty työntämään sitä sisään tyveään myöten.Kysymys kuuluu että kuinka moni nainen olisi tyytyväinen kyseisiin mittoihin? kyseessä on ilmeisesti vähän normaalia isompi kikkeli
Mulle ainakin tuon kokoinen riittää vallan mainiosti! Ei tarvi olla edes noin iso. Pitäis jo varoa kovin, ettei satu.
naiset haluaa ISOA mutta jos eivät saa niin yrittää olla kohteliaita
http://www.purtits.com/monstersofcock/alissa/full/12.jpg
kuka nainen todella nautii jos tuollaista saisi??
Kyllä ku kattoo jotaki pätkää, missä nekrulla on 15 tuumanen(reilu 30 cm) pitkä " pippeli" niin kyllä akka on melko tuskaisen näkönen.Eikä se liike kovin iso ole, kun pohjaa jo kun on terska sisällä.Hyi Hyi.
En usko naisten jeesustelua näistä jutuista. Useimmat naiset kun kuitenkin jumalaoivat isoa kullia, jo visuaalisesti se on niin kiihottava
Kyllä se isokin penis seisoo TODELLA kovana.
Aiemmissa parisuhteissa sain ehkä joka viides kerta, en edes aina jaksanut saada. Nykyinen mieheni on paraimmillaan saanut minut laukeamaan VIISI KERTAA peräkkäin!
Ja " huonoimmallakin" seksillä tulee AINA!
Wouh! En ikinä kuvitellutkaan, että sellainen on mahdollista, mutta ISOLLA MUNALLA KAIKKI ONNISTUU!
Mies on myös varmempi seksissä... hän tietää kokonsa ja tietää, että saa minut laukeamaan;0)
Kyllä se pieni munakin varmaan käy joillekin, mutta itse en enää vaihda.
Vai miksi tätä pitäisi miettiä?
Mä olen naimisissa ja pysyn, ja miehelläni on sen kokoinen kuin on. Käsittääkseni ihan keskimääräisen kokoinen. Sen koko ei muuksi muutu.
Eikö kannattaisi keskittyä miettimään niitä asioita, joihin voi vaikuttaa? Vaikkapa keksiä jotain kiihottavia uusia fantasioita, hankkia seksileluja, keksiä uusia asentoja ja hyväilyotteita jne.