Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisia edeltävä masennus..

Vierailija
21.02.2012 |

Kärsiikö muut tästä???

http://www.tohtori.fi/?page=5590070&id=9759387

Itselläni alkaa oireet viikkoa ennen kuukautisia. Väsymys, uupumus, masennus, ahdistus, itkuisuus, pinnan kireys,agressiivisuus aloitekyvyttömyys. Koko perhe kärsii tästä, lisäksi olen lähes työkyvytön.

Sitten kun vuoto alkaa, tulee migreeni joka kestää pahimmillaan viisi päivää. Kohtauslääkkeet eivät auta.

Masennuslääkeitä on kokeiltu, ei apua niistäkään tähän kuukautisia edeltävään oireiluun. Hienoa olla nainen...

Onko tälllaista muilla??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis melkeempä joo. mulla oli aina n 5päivää ennen menkkojen alkamista niin julmettu vitutus että olin joka kerta lähössä hakee avioero papereita. neuvolassakin puhuin asiasta. No, siihenkin on syy PMS! Ja siihen hoito, johon mä hakeudun heti synnytyksen jälkeen!

Vierailija
2/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmillaan kaks viikkoo ennen menkkoja. Sain avun homeopatiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita hoitoja sitten on kuin tuo homeopatia???

Vierailija
4/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmiset ovat saaneet helpotusta oireisiin. Itselläni on niin kamat angstit joskus jopa 2 vko ennen menkkoja ettei mitään rajaa. Vituttaa ihan kaikki ja samalla pelottaa suunnattomasti että lapsille sattuu jotain tai itse kuolee yms. Puhumattakaan kuinka paljon mä vihaan mun avopuolisoa.

Mitä muita hoitoja sitten on kuin tuo homeopatia???

Vierailija
5/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää: puhumattakaan kuinka mä vihaan mun avopuolisoa :)

Meillä kanssa joka kuukausi olen laittamassa miestä pihalle. Vihaan häntä ja mitään ei osaa hoitaa oikein. Tosi helppoa olla mun puoliso siis.

Mulla on ikää jo 40-v ja voin kertoa, että kaikkea on kokeiltu. Masennuslääkkeet, keltarauhashormonit, e-pillerit. Nyt kierukka käytössä. Voisin sanoa, ettei pms-oireet kadonneet senkään avulla mihinkään. Mutta ne ovat erilaiset. Olen ehkä itkuherkempi kuin ennen enkä saa ihan yhtä massiivia raivareita kuin ennen.

Mutta tiedoksi teille, ei tähän mikään auta. Pitää vaan oppia elämään vaivan kanssa. Se helpottaa, kun saa raivarit ja sitten muistaa, että ai niin, nyt on se aika. Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä