Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatteko te kaikki kakkavaipan lentokoneen matkustamossa?

Vierailija
21.02.2012 |

Olen lapseton ja matkustan paljon lentäen. Pyydän aina paikan koneen takaosasta, jotta pääsen mahdollisimman kauas lapsiperheistä. Järkytyin kun luin, että äidit vaihtavat vauvojensa vaipat matkustamossa, eivät vessassa josta löytyy hoitopöytä. Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa, jos siellä on toimiva hoitopöytä. Mutta joskus turistilennolla ne ruokakärryt blokkaavat pääsyn vessaan. Ja joskus on ihan kamala jono.

Lapsiperheen elämä on järkytyksiä täynnä ;)

Vierailija
2/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti saan pahoja katseita kun pidän vessan varattuna niiiin kauan. No aion jatkossakin vaihtaa vaipat vessassa. Täytyyhän kädetkin päästä jossain pesemään eikä se onnitu paikallaan istuen.

Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että ne isät vaihtaa myös. Tietysti se vessa on ensisijainen paikka. Tilanteita kuitekin sattuu...

Vierailija
4/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaippaa en TODELLAKAAN. Pissaisen vaipan, ehkä. Luultavasti en sitäkään, vaan kävisin vessassa vaihtamassa.

Olen lapseton ja matkustan paljon lentäen. Pyydän aina paikan koneen takaosasta, jotta pääsen mahdollisimman kauas lapsiperheistä. Järkytyin kun luin, että äidit vaihtavat vauvojensa vaipat matkustamossa, eivät vessassa josta löytyy hoitopöytä. Miksi?

Vierailija
5/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvalleni joku känninen "takapenkin" nainen raivosi, kun pidin vessaa varattuna vaipanvaihdon ajan. Ei ole helppoa hoitaa vauvaa niin ahtaissa tiloissa ja viehän se muutenkin aikansa.

Vierailija
6/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että ne isät vaihtaa myös. Tietysti se vessa on ensisijainen paikka. Tilanteita kuitekin sattuu...

Leffa jännittävässä kohdassa? Mamma ei jaksa nousta jonottamaan?

Vierailija
7/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa aiemmin sanoikin että jos vessaan ei jostain syystä pääse. Kärryt esteenä tai kamala jono. Kerran olin lennolla (onneksi en lasten kanssa) missä oli vain yksi toimiva vessa. Ei tehnyt mieli juoda mitään matkan aikana :)

Aika harvinaista tosin. Luultavasti kaikki mammat ja papat vaihtavat vaipan mieluimmin vessassa.

Leffa jännittävässä kohdassa? Mamma ei jaksa nousta jonottamaan?

Vierailija
8/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ruokakärryt nyt hetkeksi tukkivat sen käytävän niin varmasti voi odottaa sen aikaa. Ei se vauva kuole jos hiukan joutuu odottamaan pissat tai kakat vaipassa.

Vierailija
9/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takapenkin naiset hermostuu, jos kuuluu huutoa :D

Jos ne ruokakärryt nyt hetkeksi tukkivat sen käytävän niin varmasti voi odottaa sen aikaa. Ei se vauva kuole jos hiukan joutuu odottamaan pissat tai kakat vaipassa.

Vierailija
10/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että vessaan oli todella pitkä jono ja kone alkoi jo tehdä laskeutumista eli en olisi mitenkään ehtinyt vessaan saakka, sillä kuten varmaan ap:kin tietää, koneen laskeutuessa pitää istua penkissä.

Kyseessä tosin ei ollut kakkavaippa. Vauvani oli niin pieni silloin, ettei hän osannut ajoittaa jättipissojaan oikein. Oli pakko vaihtaa myös vaatteet vauvalle, koska olivat märät sillä vaippa oli jostain syystä falskannut. Ei tällaisen tilanteen kanssa voinut odottaa lennon laskeutumista. Katsoin, että on turvallisempaakin, että vaihdan vaipan ja vaatteet nopsasti siinä penkillä kuin että lähden laskeutumisen ajaksi hoippuroimaan wc:hen vauvoineni. Puhdistin käteni tämän jälkeen puhdistuspyyhkeillä, joten en rakas ap levittänyt sinullekaan mitään pöpöjä.

Vierailija
11/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa ja siideriä kentällä ja koneessa niin paljon, että aiheutatte megalomaaniset vessajonot. Jos joku vaihtaa vaippoja matkustamossa, se johtuu varmasti ainoastaan siitä, että vessaan on pitkä jono, josta nuo kaljankittaajat muodostavat suurimman osan.

Itse en ole koskaan vaihtanut vauvalle vaippoja matkustamon puolella, mutta uskon hyvin, että joku voi niin joutua tekemään. Tosin tuskinpa kukaan siellä kakkavaippaa vaihtaa. Ap taitaa vähän liioitella tai sitten kuvittelee, että vauvoilla kaikki vaipat ovat kakkavaippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi