Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia hoitoon/isovanhemmille päästämättömät vanhemmat itsekkäitä!

Vierailija
21.02.2012 |

Pakko kirjoittaa!

Perheet mietityttävät joissa lapset eivät koskaan ole olleet hetkeäkään ilman äitiä tai isää.

Ovatko tälläiset vanhemmat, jotka eivät päästä lapsiaan (kouluikäisiä!) kavereille, isovanhempien kanssa esim. elokuvissa käymään tai muutenkaan yhtään mihinkään, ajatelleet millaisen karhunpalveluksen tekevät lapsille?

Tiedän itse että lapsia on välillä vaikea laskea irti, mutta lopulta se tekee lapsillekin äärimmäisen hyvää! Saati vanhemmille!!

Millaisia vanhempia mahtavat nämä "lapsissaan kiinni olevat" olla kun aikanaan lapset lähtevät kotoa? Onko vanhemmilla enään keskenään mitään yhteistä ja tuleeko heistä näitä "kyylä"appivanhempia?!??

En tarkoita että lasten tarvitsisi joka kuukausi olla jossain menossa, mutta edes kerran vuodessa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia tarvitse kuitenkaan omia, vaan välillä päästää nauttimaan muidenkin seurasta. Isovanhemmilla tai kavereilla, sukulaisilla vierailu tuo vaihtelua ja sosiaalisuutta.

Vierailija
2/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä, mutta ymmärräthän ap sen, että kaikki isovanhemmat ei ole sellaisia, että heille voisi lapsen antaa hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kyllä olleet poissa kotoa paljonkin. Ystävillä, sukulaisilla, kummeilla jne, mutta isovanhempiin ei voi luottaa niin paljon, että jättäisimme heidät sinne ilman vanhemman valvontaa. Taustalta löytyy mm. alkoholismia ja mielenterveysongelmia. Muut saavat kyllä lapsia yökyläänkin lähes aina, kun vaan pyytävät.

Vierailija
4/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäkseen itse vaikka elokuviin?

Niin tai näin, aina itsekästä =)

Vierailija
5/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä, mutta ymmärräthän ap sen, että kaikki isovanhemmat ei ole sellaisia, että heille voisi lapsen antaa hoitoon.

narsisteja tai muuten vain päävikaisia.

Vierailija
6/6 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoitajia on monenlaisia.

Ärsyttävää kun lapsi tulee kotiin vaippaihottumassa vaikka on annettu kaikki vehkeet mukaan jolla kotonakin asiat hoidetaan.

Muutenkin samoissa vaatteissa kuin tuotaessa vaikka mukana on vaihtovaatteita.

D-vitamiinia ei annettu vaikka oli pakattu mukaan.

Eipä se laps tällasiin kuole mutta kyllä olisi kivempi että toimitaan ohjeiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi