Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kieltääkö joku laki

Vierailija
21.02.2012 |

minua virittämästä omalle tontilleni isokokoisia rotanloukkuja?

terv. koiran kuseen ja paskaan kyllästynyt

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelulaki.

Vierailija
2/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, onneksi voin sentään virittää vesiletkun sopivaan kohtaa ja vääntää sen auki pirtin nurkalta milloin tahdon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku niihin kävelee - vaikka ne ois sun omalla pihalla, jonne kenelläkään ei toeriassa pitäisi olla mitään asiaa. Ja tämä korvausvelvollisuus koskee myös naapurin koiraa, jos se on isäntänsä kanssa hallitusti liikkeelle - kuten sen hurtan omistaja tietysti tulee väittämään, etkä sä raasuparka pysty mitään muutakaan todistamaan. Väite, että koira EI ole ollut hallinnassa, koska se on teidän pihassa, ei mene läpi. Se väite, että koiran isäntä on kusipää, jos päästää hallinnassa olevan koiran tahallaan teidän tontille taas menee läpi, mutta sillä ei ole merkitystä korvausvastuuseen.

Niin että siittä vaan, mutta varaudu maksamaan.

Vierailija
4/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, onneksi voin sentään virittää vesiletkun sopivaan kohtaa ja vääntää sen auki pirtin nurkalta milloin tahdon

EN ymmärrä?

Vierailija
5/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku niihin kävelee - vaikka ne ois sun omalla pihalla, jonne kenelläkään ei toeriassa pitäisi olla mitään asiaa. Ja tämä korvausvelvollisuus koskee myös naapurin koiraa, jos se on isäntänsä kanssa hallitusti liikkeelle - kuten sen hurtan omistaja tietysti tulee väittämään, etkä sä raasuparka pysty mitään muutakaan todistamaan. Väite, että koira EI ole ollut hallinnassa, koska se on teidän pihassa, ei mene läpi. Se väite, että koiran isäntä on kusipää, jos päästää hallinnassa olevan koiran tahallaan teidän tontille taas menee läpi, mutta sillä ei ole merkitystä korvausvastuuseen.

Niin että siittä vaan, mutta varaudu maksamaan.

että jos mulla on omalla tontillani loukku ja joku ääliö tulee mun tontille ja kävelee siihen niin se on mun syy :D

jo on aikoihin eletty

Vierailija
6/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tekisit?

EN ymmärrä?

ymmärrät tai et, se on minusta verrattain häiritsevää että mun etupihalle saa paskantaa ja kuseskella mielin määrin

Vierailija
7/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tekisit?

EN ymmärrä?

ymmärrät tai et, se on minusta verrattain häiritsevää että mun etupihalle saa paskantaa ja kuseskella mielin määrin

Sitä että mitä se vesisuihku siellä sua hyödyttää. Tokkopa se meitä kummemmin haittaa. Vettähän sataa taivaaltakin silloin tällöin :D

Vierailija
8/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tekisit?

EN ymmärrä?

Sitä että mitä se vesisuihku siellä sua hyödyttää. Tokkopa se meitä kummemmin haittaa. Vettähän sataa taivaaltakin silloin tällöin :D

ja virkistävähän se onkin, jääkylmä vesi :)

virkistää erityisesti minua kuunnella sitä kiljumista

Vierailija
9/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tekisit?

EN ymmärrä?

ja virkistävähän se onkin, jääkylmä vesi :)

virkistää erityisesti minua kuunnella sitä kiljumista

Virkistytään siis molemmat :D Anna mennä! Koirani pissii vedestä huolimatta ;)

Vierailija
10/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuntuu pissivän, ja riittää sitä ureaa teillä muihinkin ruumiinosiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä