Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkävaivaisia paikalla-vertaistukea

Vierailija
21.02.2012 |

Hei, onko ketään selkäkipuista paikalla? Itsellä todettu nikamarappeumaa alaselän nikamissa sekä välilevyn pullistuma presakraalivälissä... jos olen oikein ymmärtänyt. Kivut ovat ajoittain todella kovia ja pohjetta pakottaa kovasti. Yöllä on myös vaikeeta kun vasemmalla kyljellä ei voi nukkua oikeastaan ollenkaan pullistuman ollessa vasemmalla puolella. Arki alkaa tuntumaan välillä raskaalta, kotona en voi tehdä normaaleja askareita kipujen vuoksi. Ahistaa kun koti näyttää kamalalle, lue siivottomalle :(

Katsotaan nyt auttaako hermoperäiseen kipuun tarkoitettu lääkitys vai ei...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä tosin leikattiin, kun ei mikään fysioterapia tai kiropraktikko auttanut. Kesän verran sen kanssa sai kärvistellä kipulääkkeiden kanssa. Mitä kipulääkettä sulla?

Vierailija
2/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annettiin keskikehoa vahvistava lihas-ja venyttelyohjelma. Se auttoi viikossa.

Myös nikama vajonnut ja lievä skoliooso + muuta

nim. iskias vuoden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin auttoi se, että minulle räätälöitiin oma selkäohjelma, jonka teen joka viikko vähintään yhden kerran.

Kokeile auttaisiko selinmakuu lattialla siten, että jalat on nostettu 90 asteen kulmaan tuolin päälle (tuoli polviin kiinni).

Vierailija
4/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin auttoi se, että minulle räätälöitiin oma selkäohjelma, jonka teen joka viikko vähintään yhden kerran. Kokeile auttaisiko selinmakuu lattialla siten, että jalat on nostettu 90 asteen kulmaan tuolin päälle (tuoli polviin kiinni).

sekä hyvä jumppaohje jumppapallolla. Nyt kun "korsetti" on taas tasapainossa, selkä on helpompi pitää kunnossa. Mutta pitkään kestin kipujen kanssa, liian monta vuotta.