Raskaustestin teko mietityttää, apuja apuja...
Tänään siis pitäisi tehdä testi, jonka saan konkreettisesti kouraani vasta kello 13.00. Olen ottanut aamupissan talteen puhtaaseen rasiaan ja laitoin jääkaappiin, mutta teinko nyt virheen sen säilömisessä?? Pitääkö sen pissan olla huoneenlämpöistä kun teen siitä testin vai saanko pitää sitä jääkaapissa tekoon asti? Vai lämmitänkö sen mikrossa kun testin saan? Pakastimeen ei mahdu enempää tavaraa joten ei voi pakastaakaan sitä yhteen asti :/
Kommentit (6)
tai tee se huomenaamulla, kun sulla on se testi kourassa. Ota nyt se pissa pois sieltä jääkaapista, yäks...
Mä en tosin usko, että olit ihan tosissas aloituksesi kanssa ;)
Mikset voinu tehdä testiä vaikka huomenna aamupissasta?? Mä en kyllä tollaseen ryhtyis..
Raskaustestiä ei tarvitse tehdä aamuvirtsasta... Eli kunhan pidättelet vaikka tästä hetkestä virtsaa sinne 13 asti, niin varmaan näyttää ihan totuudenmukaisen tuloksen.
voi laittaa jääkaappiin, mutta ota se huoneenlämpöön noin varttia ennen testausta. Se ei saa olla kylmää! Jos se on sakkaantunut pohjasta, heiluta purkkia vähän ja ota testi vain "pinnalta". Eli et ole vielä pilannut näytettä! :) (Mikroon laittaminen olisi kyllä ihan älytön ajatus, mistäs ihmeestä tällaista keksit?)
alkoi itseäkin naurattaa tämä mun kysymys tuossa kirjoittelun lomassa :D
Mä en jaksa odottaa enää tämän asian kanssa vaikka raskausoireet ovat ihan selvät. Ja olen aikaisemminkin säilönyt pissan ja plussan saanut, mutta en suden surmillanikaan muista miten pisuni säilöin :/
Eikö ne terveyskeskuksessakin laita niitä näytteitä jääkaappiin, tästä järkeilin laittaa sen jääkaappiin.
Ja testejä tulee olemaan kolme kappaletta joten vastauksen saan kyllä tällä viikolla vaikka vähän plörinäksi tämä testi menisikin. Mutta kärsivällisyys alkaa jo olla lopussa...
T. Ap
T. Ap