Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jupinaa.

Vierailija
21.02.2012 |

Vaihdoin työpaikkaa koska panostani ei arvostettu pätkääkään nykyisessä työssä. Pomolle tärkeintä oli pitää työntekijät töissä mahd. alhaisella palkalla. Ymmärtänette että vaihtuvuus on silloin suurta, kun saat satoja euroja paremman palkan muualta.

Teen työtä jossa olen aika pro, ja minun ansioistani tällä saralla firman tulos on parantunut huomattavasti ja samoin tehokkuus. No, kerroin pomolle että olen nyt saanut työtarjouksen muualta, palkkaus 800 euroa kovempi kuin nykyisessä työssäni: Vaihdanko ihan suosiolla samantien vai tarjoaako pomo parempaa liksaa. Ei halunnut nostaa palkkaani eurollakaan. Irtisanoin siis itseni heti.

Järjetöntä touhua. Uuden ihmisen koulutus työhöni tulee viemään todella paljon aikaa, varoja ja ennen kaikkea koska tätä hommaa ei voi oppia viikossa, tulee myös taatusti mokia jotka aiheuttavat taloudellisia tappiota yritykselle.

Mutta olipa joo kurja huomata miten vähän mua täällä arvostettiin.

No nyt kuitenkin joudun olemaan vielä irtisanomisajan töissä. Olen aina ollut tunnollinen työntekijä, tehnyt enemmän kuin ehkä tarvitsisi. Nyt aion pistää ranttaliki. Teen vaan aivan pakollisen. Ylityöt joista ei koskaan maksettu/ korvattu vapaana aion ottaa nyt takaisin.

Olenko moraaliton jos parin viikon ajan löysäilen enkä oikeastaan jaksa enää panostaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysäile vaan, niin tekisin itsekin. Jousto loppuisi siihen, jos pomo kerran ei tajua nostaa sitä palkkaa ja kaiken lisäksi ei arvosta työntekijöitänsä.

Vierailija
2/2 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että jonain päivänä olet hakemassa uutta työtä ja sieltä keksivät soittaa tälle työnantajalle, jolla ei sitten olekaan paljon hyvää sanottavaa sinusta tuon irtisanomisajan lusmuilun vuoksi.

Saattaa tietekin olla niin, ettei hän muutenkaan mitenkään ylistä sinua, koska olet tajunnut lähteä sieltä pois..

Onnea uudesta työpaikasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän