Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero, miksi käyt SETA:n bileissä?

Vierailija
20.02.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lesbo

Vierailija
2/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroilla ei ole asiaa vähemmistöjen bileisiin eikä edes kannattajajäseneksi pääse, jossei ole bisse.

Siinä sitä tasa-arvoa parhaimmillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"friikkisirkuksiin" tirkistelemään?

Vierailija
4/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja juu, voisihan se olla parisuhteenrekisteröintisormus myös, mutta et sä silti varattua ämmää haluaisi)

Vierailija
5/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hetsku ja setan jäsen ollut kymmenkunta vuotta. En tirkistelläkseni vaan kannanottoja seksuaalisen tasa-arvoisuuden puolesta.

Vierailija
6/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaankin siksi, että olisin kavereiden seurana. Ei mulla ole tapana missään järjestöpiireissä heilua muutenkaan, jos en kuulu ko. järjestöön, PAITSI jos joku siihen kuuluva on minut kutsunut mukaan. Ei ole tullut käytyä, varmaankin lähinnä siksi, että ystäväpiriini on aika vakiutunutta sakkia ja ollaan liikkeellä juhlimismielessä, ei pokailemassa ketään. Juhlia nyt yleensä voi missä vaan kivoissa bileissä/baareissa seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

Vierailija
7/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hetsku ja setan jäsen ollut kymmenkunta vuotta.

paljonko maksaa Setan kannattajajäsenyys? Olisin ollut joskus asiasta kiinnostunut, mutta vuosimaksu oli aivan järjettömän kova, joten se jäi... Minkähän hintaista hyvän asian kannattaminen on tätänykyä vai vaihteleeko se?

Vierailija
8/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän heterolta.

Vierailija
9/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tavallinen jäsenyys (jota maksaa kannattaakseen). Eihän missään kysytä jäseneksi hyväksyttäessä, oletko hetero / homo / trans / jotain muuta. Ja se summa taisi olla 37 euroa vuosi.

Nyt, kun Z-jäsenlehteä ei enää julkaista, se on kyllä aika paljon silkasta statementista, bileissä kun en käy jne. Toisaalta totesin, että on mulla siihen varaa. Ei se kuukaudessa ole juuri mitään.

t. se kymmenvuotias setahetsku

Vierailija
10/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkin järjestöt, HeSetan (Helsingin jäsenjärjestö) sivuilta:

"Syyskokouksessa Helsingin seudun Setan hallitus päätti vuoden 2012 jäsenmaksun olevan 28€ ja vähävaraisilta 18€."

Mutta Setaan ei siis kuuluta suoraan, vaan jonkin jäsenjärjestön kautta, ja jäsenjärjestöt saa itse päättää jäsenmaksuistaan. Siten jos kuulut esim. Jyväskylän Setaan, maksat 15 / 10 euroa.

http://seta.fi/index.php?k=16299

t. 10-v.

Vierailija
11/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssimassa ja viettämässä kivaa kavereitten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi