Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan kestää Seroxatin lopetusoireet?? Pää hajoo!

Vierailija
20.02.2012 |

Vaikka olenkin maltillisesti ajanut annosta alas, on lopetusoireet aivan helvetilliset!! Olen syönyt lähes kymmentä masennuslääkettä ja tiedän, että lopetusoireita tulee ja ne menee ohi, mutta nyt tää on ihan hirveetä! Tuntuu ettei hengissä selviä!

Hirveät sähköiskut koko ajan päässä, oksettava olo 24/7, pyörryttää, ahdistaa, heikottaa, ärsyttää, itkettää, vatsaan sattuu ja mitä vielä... Nyt olen viikon kärvistellyt ja tänään aloin miettiä, josko ottaisin vielä pienen murusen, jotta olo helpottuisi... Helpotuksena Opamox 15 mg tarvittaessa.

Söin lääkettä reilun vuoden 20-40 mg annostuksella, mutta nyt vaihdetaan lääke toiseen sivuvaikutusten takia. Masennusta (ja ahdistusta) ollut jo vuodesta -95.

Siskot, kertokaa, ettei tää enää kauan kestä, eihän???!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuosta myrkystä viekkareita vielä puolen vuoden jälkeen. Kummallisia sähköiskuja päässä tai tunnetta siitä että aivot keikkuvat kallon sisällä. Sain Seroxatia pahaa onnettomuutta seuranneeseen järkytystilaan (ystävä menehtyi tuossa onnettomuudessa) ja vaihdettuani vuoden päästä lääkäriä kuulin että olen saanut a) aivan liian vahvan annostuksen ja lisäksi b) erittäin huonomaineisen lääkkeen jota hän ei koskaan määrää posttraumaattisiin oireisiin :(

Vierailija
2/3 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut parhaiten reilu annos kalaöljyä. Ruokavaliossa muutenkin paljon rasvaa ja niukasti nopeita hiilareita. Mä lopetin joskus kymmenen vuotta sitten masennuslääkkeet, kun pelästyin munuaisten kipeytymistä.

Oon myös huomannut, että "paniikkihäiriöt" on mulla ihan oireita matalasta verensokerista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynyt vuosien saatossa olemaan välillä ilman lääkkeitä. Viimeisin yritys pari vuotta sitten vei sairaalaan, joten nyt toistaiseksi on kai pakko syödä lääkkeitä...

Ap