Miten myydä hääpuku?
yläosa helmikirjailuta pitsiä, siitä sitten a-linjassa alas, takana laahus ja rusetti.
Huntu, tiara ja kengät, sekä vannealushame.
Koko noin 44-46, lyhyelle prinsessalle.
Aika hankala artikkeli. Lähtöisin morsiuspukuliikkeestä
Kommentit (9)
(Takana rusetti?!? Herramunjee.)
Kun ei meinaa vuodenkaan vanhat puvut mennä kaupaksi.
mua voisi kiinnostaa, mahdollisesti. mutta kuvia toki haluisin nähdä :) käynkö luomassa jonkun sähköpostiosoitteen vai on sinulla joku jonka voit tähän laittaa?
puvut kaupaksi. Olen jo miettinyt omalle puvulleni vaihtoehtoja uffin laatikon ja roskiksen väliltä. Kaappeihin tarvitsisi tilaa eikä puku mahdu, enkä halua turhaan säilytellä.
yläosa helmikirjailuta pitsiä, siitä sitten a-linjassa alas, takana laahus ja rusetti.
Huntu, tiara ja kengät, sekä vannealushame.Koko noin 44-46, lyhyelle prinsessalle.
Aika hankala artikkeli. Lähtöisin morsiuspukuliikkeestä
se joka kyseli. Tosin on mun normaalikokokin kyllä 40, hyyh itelles :)
mua voisi kiinnostaa, mahdollisesti. mutta kuvia toki haluisin nähdä :) käynkö luomassa jonkun sähköpostiosoitteen vai on sinulla joku jonka voit tähän laittaa?
Mut vaan 3 vuotta vanha. Tässä kuvia
Puku Tampereella
kaveri myi omaansa taisi olla kutakuinkin samaa kokoa ja aika mielenkiintoisia yhteydenottoja sai. Pukua olisi halunnut sovittaa mm. transu.
puvussa on lyhyet hihat, pikkuisen menee väri kermaan enemmän kuin puhtaan valkoiseen.
Jos lapsi ei ole vienyt kameraa hiihtolomalle mukaansa, otan kuvia.
Puku on Espoossa. Hintaa en osaa sanoa, jos puku sopii, niin hinnasta varmaan voi sopia