Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako MIESTÄ tiedätte,että on sanonut

Vierailija
20.02.2012 |

Seksin olevan PAREMPAA synnytyksen jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään. Naisia vain. Enkä sitten tiedä miten uskottavaa on laittaa "oma mieheni" kyllähän nekin osaa valehdella ja tässä tilanteessa ja kysyttäessä ehkä jopa kannattavaa :D

Vierailija
2/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran paikat löystyi, että isovehkeisen miehen ei tarvitse enää varoa koko ajan. Ja tämä, ettei minun tarvitse pelätä, että sattuu vapauttaa enrgiaa aika moneen : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut montakin kertaa. Monta synnytystä takana ja mies kehuu, miten oon oppinu käyttämään lantionpohjalihaksia ja oon kosteampi ja paremman tuntuinen kuin ennen. Olen myös vapautuneempi ja itekkin nautin seksistä enemmän kuin ennen synnytyksiä, jolloin seksi lähinnä sattui ja limakalvot oli kuivat ja molemmilla alapää ruvella kuivana jyystämisestä. Mies on sanonut monta kertaa, seksiä useita kertoja viikossa ja mies laukee nopeesti ja nauttii ääntelystä ja ilmeistä päätellen kovasti.

Vierailija
4/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se parani myös mun mielestäni, jo ennen synnytystä nautin seksistä, mutta jotenkin synnytyksen jälkeen enemmän.

Siis kokonaisvaltaisemmin, en tiedä oliko se sitten jotain luottamukseen liittyvää tms.

Mutta meillä todellakin seksi parani synnytyksen jälkeen.

Vierailija
5/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä monta miestä, jotka kännipäissään aina kaveriporukassa hokevat, että synnytyksen jälkeen on aika sama kun menisi pimeälle kujalle pesäpallomailan kanssa ja hakkaisi "reunoihin". Toki se venyy, se on ihan selvä ja monella ei palaudu koskaan eikä siitä tietenkään mitään ihanaa tiukkaa teinipillua tule.

Vierailija
6/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tavara siitä parane tietenkään

Vierailija
7/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut montakin kertaa. Monta synnytystä takana ja mies kehuu, miten oon oppinu käyttämään lantionpohjalihaksia ja oon kosteampi ja paremman tuntuinen kuin ennen. Olen myös vapautuneempi ja itekkin nautin seksistä enemmän kuin ennen synnytyksiä, jolloin seksi lähinnä sattui ja limakalvot oli kuivat ja molemmilla alapää ruvella kuivana jyystämisestä. Mies on sanonut monta kertaa, seksiä useita kertoja viikossa ja mies laukee nopeesti ja nauttii ääntelystä ja ilmeistä päätellen kovasti.

sanonut.

En tiedä, jotenkin seksistä tuli vapautuneempaa synnytyksen jälkeen ja se heijastuu meidän seksielämään positiivisesti.

Tietenkään paikat eivät ole ihan täysin samassa kunnossa kuin ennen lapsia mutta mies totesi, ettei eroa juurikaan huomaa. Ilmeisesti käynyt hyvä tuuri, ettei paikat ole väljähtäneet =D

Tosiaan, seksielämä on jopa vilkkaampaa nyt kuin ennen lapsia, joten kait siitä voi jotain päätellä...=)

Vierailija
8/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minua ollut sillon lapsia

Vierailija
9/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila kommentille :--D

Vierailija
10/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voin valitettavasti sanoa että seksi synnyttäneiden kanssa on parempaa, mutta oman vaimon kohdalla vähän niin ja näin. Se harrastaminen kun loppui lähes kokonaan siihen kun raskaus alkoi. Joten vastaus on että on se parempaa! Vieraissa ja omin käsin.

Vierailija
11/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttää sanoneen muutkin.

Vierailija
12/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatiesynnytys vai sektio. Jälkimmäinen kun tunnetusti tiukentaa paikkoja aika huimastikin monella. Kuten myös allekirjoittaneella.

Miten sektio muka tiukentaa paikkoja?

Muutenkin ihmettelen miten kaikilla alapää vain tiukkenee synnytysten jälkeen. Esikoisen synnytyksestä on yli kaksi vuotta enkä edelleenkään ole yhtä tiukka kuin ennen synnytystä. Ennen synnytystä lantiopohja supistettuna sain juuri ja juuri yhden sormen sisääni. Nykyyään menee kaksi, joten todellakin olen löystynyt.

Ostin Vagitrimin pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Jumppailut eivät auta. Virtsankarkailua ei ole ollut koskaan, joten ainoa ongelma on lihasten löysyys. Mies ei ole kommentoinut asiaa, vaikka joutuukin jyystämään kaaaauan ennenkuin laukeaa. Itse en saa seksistä mitään.

Vierailija
13/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään seksi ei ollut maailman parasta HETI synnytysten (4kpl) jälkeen, aikamoista tuhertamista, kumia, liukkaria, maitoa jne. Mutta kun noista päästiin niin kyllä sanoisin että seksielämämme on parantunut roimasti. Ei niinkään synnytysten "ansiosta" pelkästään vaan ylipäätään suhteen parantumisen ja itsetuntemuksen lisääntymisen myötä.

Vierailija
14/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä letut!

Eiköhän se kerro jo jotain,että tämä on avattu n.350 krt ja 13 krt vastattu. Ei taida moni tietää ;)

Vierailija
15/15 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatiesynnytys vai sektio. Jälkimmäinen kun tunnetusti tiukentaa paikkoja aika huimastikin monella. Kuten myös allekirjoittaneella.

Tosin eipä ole tullut koskaan kysyttyä mieheltä, että onkos se nyt sitten parempi kun on tiukempi... Nähtävästi on tykännyt sekä ennen että jälkeen.