Vedin sitten herneen nenuun miehen takia :/
Mies harrastaa laskettelua ja tennistä, rakastaa niitä lajeja.
Oli pari vkoa sitten kukonlaulusta klo21 Himoksella, samoin toissapäivänä eli la.
Minä kipeänä lasten kanssa. Eilinen meni kotona kökkiessä kun sää ei sallinut autoilua, lapset olisi halunneet käydä vaikkapa leffassa tai uimassa mutta siis kotona oltiin.
Tänään ja huomenna mies töissä, me muut hiihtolomalla, kotona, minä edelleen kipeänä eikä tuonne nietoksiin huvittais lähteäkään esim lähimpään leffateatteriin menis jos bussi kulkee ok niin 40min/suuntaansa.
No, juttelen äsken miehen kanssa joka siis töissä ja ke tuli puhetta, aattelin että jes, silloin on auto käytössä ja olen todnäk ainakin lähes terve eikä pyrytä jne joten sitten leffaan ja vaikka syömään, vietetään hiihtolomapäivää yhdessä.
No, sepä suunnitelma vesittyi sekin sillä kun mies ilmoitti että on tennisvuoronsa.
Leffa alkais klo13.30 ja sillä reissulla menis alkuiltaan, tennis on 15.30
Ti se yleensä on ja se oliskin ollut ok kun ukko töissäkin huomenna mutta olipa pelikaverinsa kanssa perunut sen kun kaverille ei käynyt se.
Jep, nyt ottaa pattiin, eipä sitten keskiviikkonakaan mitään "muuta" kuin kotona olemista ja pihalla heilumista jos vointi sallii.
Huokaus:((
Kommentit (18)
Sitä paitsi ei nuo muksut osaa, ainakana vielä, lasketella joten aika vahtimista olisi eikä omasta laskettelun riemusta ja rauhasta tietoakaan.
Eikä se nyt ollut s epointti, kyllä minä hälle nuo Himosreissut suon tottakai!
ap
mies ota lapsia mukaan lasketteluun?
Miksi auto ylipäätään on oletusarvoisesti miehen käytössä ja sinulla ja lapsilla vain silloin, kun mies ei tarvitse? Meillä on nykyään kaksi autoa, mutta aiemmin keskusteltiin aina, kumpi autoa enemmän tarvitsee. Esim. äitiyslomani aikana auto oli pääsääntöisesti minun käytössäni, miehellä varmaan alle 10 päivänä tuona aikana. En itsekään välttämättä aina tarvinnut autoa, mutta miehen mielestä hän kyllä pääsi yksin liikkumaan muutenkin kuin omalla autolla, vauvan kanssa olisi ollut hankalampaa, kun esim. matalalattiabusseja ei ollut tarjolla.
miestä jos on noin itsekeskeinen mulkku. Perhe etusijalle ja jos viel joku kipeenä, niin omat menot varsinkin sivuun. Ihme ukko?
t: 4 lapsen isä
Entä sitten sinä ja lapset? Teillä ei ole mitään väliä? Jos mä joutuisin nyt talvilomalla kökkimään vain sisällä ja mies vesittäisi mun ainoa reissun viikottaisella harrastuksellaan, niin vois olla ettei miehellä olis enää kotiin tulemista.
Monet ajattelee, että kotona oleminen on vain pelkkää laiskottelua ja kivaa oloa lasten kanssa. Eivät tajua, että kotona kökkijät vasta tarvitsevatkin sitä omaa aikaa. Kyllä lapsillekin pitää välillä jotain kivaa järkätä eikä vain ajatella, että aikuinen on tärkeämpi.
Olen tässä nyt tuon kirjoitukseni jälk tekstiviestitellyt miehen kanssa ja ei, hän ei tajua suuttumistani:(( toistelee vain olisko to tai pe sitten parempi.
Vastasin vaan että enpä tiedä ei oikeastaan kumpikaan koska meillähän on näitä perhemenoja (leffa, uiminen, tekniikan museo, ruokakauppa) jne joiden aikatauluja en todellakaan vielä tiedä enkä rupea hänen tenniksensä mukaan niitä toteuttamaankaan. Kuten en keskiviikkonakaan josta hän ensin kysui että miten se tennis voi pilata koko ke-päivän. Kiitin myös siitä että kysyi minulta onko minulla menoja tai haluaisinko jotakin tehdä, meniköhän piikki perille...tuskin.
En tajua miten ääliö hän voi olla:((
ap
Mies harrastaa laskettelua ja tennistä, rakastaa niitä lajeja.
Oli pari vkoa sitten kukonlaulusta klo21 Himoksella, samoin toissapäivänä eli la.
Minä kipeänä lasten kanssa. Eilinen meni kotona kökkiessä kun sää ei sallinut autoilua, lapset olisi halunneet käydä vaikkapa leffassa tai uimassa mutta siis kotona oltiin.
Tänään ja huomenna mies töissä, me muut hiihtolomalla, kotona, minä edelleen kipeänä eikä tuonne nietoksiin huvittais lähteäkään esim lähimpään leffateatteriin menis jos bussi kulkee ok niin 40min/suuntaansa.
No, juttelen äsken miehen kanssa joka siis töissä ja ke tuli puhetta, aattelin että jes, silloin on auto käytössä ja olen todnäk ainakin lähes terve eikä pyrytä jne joten sitten leffaan ja vaikka syömään, vietetään hiihtolomapäivää yhdessä.
No, sepä suunnitelma vesittyi sekin sillä kun mies ilmoitti että on tennisvuoronsa.
Leffa alkais klo13.30 ja sillä reissulla menis alkuiltaan, tennis on 15.30
Ti se yleensä on ja se oliskin ollut ok kun ukko töissäkin huomenna mutta olipa pelikaverinsa kanssa perunut sen kun kaverille ei käynyt se.
Jep, nyt ottaa pattiin, eipä sitten keskiviikkonakaan mitään "muuta" kuin kotona olemista ja pihalla heilumista jos vointi sallii.
Huokaus:((
No hetkinen..... MIKSI hyväksyt moisen sinkkuelämän viettämisen? Eikö hänellä kiinnosta perhe ollenkaan.
Pöh.
sympatiat sun puolella,mutta miksi kestät tuollaista?Kyseessä on yksi päivä ja lasten loma!!!Haloo!!Toivottavasti sun mies saa päänsä selväksi ja viettää päivän perheensä kanssa!!
toisen auton (vaikka sitten vuokra-auton) ja pitäisin hauskaa lasten kanssa. En lähtisi enää edes ruikuttaamaan miestä mukaan "perheenmenoihin". En edes infoisi mihin mennää ja milloin tullaan. Jossain vaiheessa miestä varmaan rupeaisi pännimään kun muilla tuntuu olevan aina niin hauskaa -ja ihan ilman häntäkin!
sano suoraan ja vaadi muutosta. On ok että joskus on omaa aikaa ja omia menoja, mutta HALOO! joku raja!!!
etkä ainakaan taida olla kovin kehittynyt ilmaisemaan itseäsi ja omia toiveitasi/tarpeitasi miehellesi.
Vakka kantensa valitsee.
Mies totesi eräässä viestissään minun kaipaavan suhteellisuudentajua kun nostin tällaisen metelin tästä asiasta.
Ei hän paljoa mene ja ole itsekseen, en voi niin väittää, 1x/vkossa tuo tennis ja nyt kun vihdoin tuli talvi tammikuussa niin pari kertaa käynyt tuolla Himoksella.
Se mikä minut tekee tässä surulliseksi on se ettei hän tunnu lainkaan tajuavan miksi kilahdin.
Ja varmasti on nyt sitten kun töistä tulee niin ärsyyntynyt siitä että "kielsin" häntä ke menemästä tuohon tennikseensä kun haluan että teemme muuta, menemme vaikka sinne leffaan josta lapsetkin puhuneet jo aikansa. Ja ihan ilman tennis tms aikatauluja.
ap
surutta taksia, niin minä tein kotona ollessani kun meillä silloin oli vain yksi auto ja kolme alle kouluikäistä lasta. Tulee sekin huomattavasti halvemmaksi kuin toinen auto. Jos siis auton tarve satunnaista. Meillä tosin mies alkoi käyttää julkista ja jättää meille auton, kun tuota olin muutaman kerran tehnyt. Sen verran nuuka on. Täällä julkinen liikenne surkea.
muutosta niin lopeta seksi. Toimii aina!
Mikä seksi? mies on haluton, ollut jo vuosia, ed kerta seksiä oli muistaakseni lokakuussa..½v täystauot "normaaleja" meillä.
ap
muutosta niin lopeta seksi. Toimii aina!
ja sanoa sille kamulleen että hänelle ei käy keskiviikko.
muta niin minäkin totesin miehelle yhdessä viestissäni kun tätä asiaa puitiin.
Ei ole vielä tullut kotiin, tekee muutamaa miinustuntiaan näköjään mielellään tänään pois...ja kun tulee kotiin niin kaikkihan on ok tottakai ja ihmettelee jos vielä illalla lasten mentyä nukkumaan olen vähäpuheinen tms.
Evvk ja paskat:/
ap
ja sanoa sille kamulleen että hänelle ei käy keskiviikko.
mies ota lapsia mukaan lasketteluun?