Oho, mikä talo!!
Tämä on aika pramea:
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7092371?cmp=bn_sb66_942
Onkohan tämä jonkun julkkiksen talo??
Kommentit (49)
Keittiön työtasoja en oikein ymmärrä. Eka laitat pannun levylle ja sitten käyt kontillesi lattialle pilkkomaan sipulia:)
toi linkki ei toimi mulla. sanokaa kohdenumero!
Rahat on kyllä menneet täysin hukkaan.
KARSEA sisustus!! :D
Oksu meinasi lentää jo aiemmin, mutta mintunvihreä khh sai todella yökkäysrefleksin toimimaan...
Jotenkin mua ei yhtään ihmetytä, että välittäjänä on kiinteistökuningatar itse :D
mutta siivous saattas olla vähän raskasta. voisin hankkia siivoojan...
Lievästi pompöösi tyyli pilareineen kaikkineen. Ja tuo eteisaula on kuin suoraan jostain amerikkalaisesta kasarisaippuasarjasta. :D
Ei kovin kodikas. Mintunvihreä kodinhoitohuone jopa mauton. Oliko tuossa olohuoneen seinällä joku vauvakuva?
Keittiön työtasoja en oikein ymmärrä. Eka laitat pannun levylle ja sitten käyt kontillesi lattialle pilkkomaan sipulia:)
Musta tosi upea, vaikkei olekaan meitin tyyliä! Oma tyyli moderni, mutta kyllä eri tyylisetkin asunnot voivat olla omassa lajissaan tosi hienoja!
että raha ja hyvä maku ei aina kulje käsi kädessä. Huh, miten mautonta!
Ajatukseni riensivät jonnekin ison rapakon taakse... Ainoa suht koht kotoisan näköinen huone oli se liila lastenhuone. Vaikka mulla olis tuon verran hilloakin, niin mahtaisin olla orpo näky noilla lattioilla villasukissani hiihdellen.
No, luumäkeläiset, kertokaas nyt, millainen asukki tuota myy!
ihana, vaikkei mintunvihreä iskekkään! Mut ainahan voi tehdä pientä pintaremonttia! :)
Osa kotiapulaisista voi olla kääpiöitä
HAHAHHAHAHAAA
No, eiköhän tuo sisustustyylistä päätellen -joka on luvalla sanoen aivan kauhea- ole suunniteltu joillekin Venäjän uusrikkaille. Paikka jossain idässä ja maininta, että saatavilla venäjänkielinen esite. Tuosta joku oligarkki saa mukavan datshan itelleen...
alan aina näissä miettimään, että mikä on syynä kun myyvät. Tuokin talo näyttää niin tarkkaan mietityltä ja sisustetulta, että lienee jonkun vuosikausien unelma käyneen toteen. Ja sitten talo myyntiin...