G: Paljonko edellinen kampaajakäyntisi maksoi?
Vähän vertailua kehiin.
Minulla maksoi 27 euroa, sisälsi hieman siistimistä (otsatukka lähinnä) kesti 30 minuuttia. Hiukset kasvatusprojektissa, tällä hetkellä olkapäille asti. Käyn kampaajalla 3kk välein.
Kommentit (18)
Olisiko ollut vuonna 2000.. Itse nyrhin otsikseni ja myös takaa, ja onpa kiva että siinä säästää noin paljon, vaikkei nyt lopputulos mikään mahtava ole, mutta ei ole ihmeellinen tää tukkateline muutenkaan, joten mitä väliä.
Kesti lähes kolme tuntia. Käyn joka kuudes viikko.
Maksoi 42e, leikkaus ja tyvivärjäys.
En ole kerennyt enää sen jälkeen.
maksaa 20€ tai 25€ /kerta.
Riippuen siitä onko vain tasaus vai muutetaanko mallia hieman, esim. otsahiuksia, kerrostuksia tmv. erilaiseksi vai onko kyseessä ihan vaan tasaus. Aikaa menee n.30min.
Väri, raidat ja leikkaus. Aika kallis mutta käyn vaan kerran puolessa vuodessa. Välillä värjään itse ja kaveri(kampaaja) tasaa hiukset.
Tyviväri ja leikkaus. Käyn kuuden viikon välein.
Helsingin keskustan trendikampaamo Cityshoppari-kortilla
mut sit mä ostin jotain tököttejä pari purkkia, joten ennen poistumistani pulitin yhteensä 105 euroa.
Mut kuule sinä aikaisempi itsesaksija: mä olen kans saksinut joskus kun ei tämä munkaan tleineeni kovin kummoinen ole ja rahaakin on niunkalaisesti ollut. Mut on sillä vaan silti ero, että onko se tukka siinä telineeessä tyylikäs ja huoliteltu vai fiskarseilla ilman oikeaa mallia nyrhitty... Ja se ero tuntuu itsetunnossa.
Leikkaus+värjäys 116 euroa. Mulla on kaulaan asti ylettyvät hiukset. Alv muutoksen jälkeen toi hinta tuntuu aika hurjalta...hyvä kampaaja, mutta en kyllä ihmettele jos asiakkaita katoaa. Tämä Espoossa.
Leikkaus+värjäys 116 euroa. Mulla on kaulaan asti ylettyvät hiukset. Alv muutoksen jälkeen toi hinta tuntuu aika hurjalta...hyvä kampaaja, mutta en kyllä ihmettele jos asiakkaita katoaa. Tämä Espoossa.
raitoja kahdella värillä ja leikkaus. Helsingin keskusta.
Hiustenleikkuu ja permanentti. Kesti yli 2 tuntia.
Hiukset yli olkapään.
Käyn kampaajalla noin 5 kuukauden välein.
taisi on 24e pesulla ja föönauksella.
Leikkautin pitkän tukan poikki, lähti kuulemma 30cm. Malli on nyt leukaan pitenevä, hiukan otsahiuksia.
5e. Leikkautin otsiksen,ja tulos karsea mummotyylinen ohennus. Oishan sen tietty voinut ennalta arvata kampaajan iästä.. Mieluummin nuoret kampaajakaverini hoitavat mun tukan ja mä teen heille jonkun vastapalveluksen.
Väri ja leikkaus. Kesto parisen tuntia.