Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait mieheltäsi synnytettyäsi?

15.11.2005 |

Moi!

Kiinnostaa tietää muistavatko tuoreet isät synnyttänyttä äitiä mitenkään? toivatko kukkia tai lahjoja?

Meillä isäntä toi upean ruusukimpun laitokselle synnytystä seuraavana päivänä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut edes mieleen, että olisi kiva saada mieheltä lahja.

Kiitollinen olen mm. siitä, että kävi minua katsomassa sairaalassa, jossa olin pre-eklampsian takia, piti seuraa ja kuskasi tavaroita kesähelteellä, yleisillä kulkien. Synnytyksessä oli mukana ja oli avuksi ja sitten oli mukana perhehuoneessa, mutta aamuin illoin kävi kissat ruokkimassa kotona, edelleen yleisillä kulkien. Eli vaivannäköä ja kilometrejä kerääntyi.

Appivanhemmiltani tosin sain ranneketjun, josta olin todella yllättynyt. En odotellut " suorituksestani" mitään lahjoja keneltäkään.

Vierailija
22/44 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! Tai olihan sitä yhdessä rakennettu, mutta mies teki töitä raksalla yötäpäivää ja päästiin muuttamaan, kun tytär oli kaksiviikkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut odottaa, ja lahja oli mieluinen, varsinkin kun entuudestaan minulla oli samanlaiset korvakorut ja sormus.

Vierailija
24/44 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Suukon[b/] :-))

Vierailija
25/44 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 suurinta pisintä ruusua mitä kaupasta oli löytynyt (kaikki)ja niille korkea aalto-maljakko joka oli minulle monesta syystä tärkeä ja johon sano et kaiverretaan tytön tiedot. ihanassa kortissa luki et ootte mun aarteet. ihana yllätys! oli sitten melkein 2kk kotona meidän kanssa kesä- ja isyyslomilla, se oli paras lahja tietty.

Vierailija
26/44 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännä että tämä lahjan antaminen koetaan niin erilaisesti. Monen mielestä lapsi on se lahja eikä muuta tarvita. Itse ajattelen että jos mies antaa lahjan, se on lahja siitä että nainen on kuitenkin se joka tekee sen kovan työn synnytyksessä, ja mies haluaa siksi ilahduttaa. Sitäpaitsi musta on ihana tapa antaa saatu lahja lapselle kun hän on iso. Kukin tavallaan.

matilda73 ( joka olisi mielellään halunnut jonkun korun ;-)

Vierailija
27/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva sai pupun.

Vierailija
28/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli mukana synnytyksessä ja asuimme perhehuoneessa, eli isä asui ne 4 päivää laitoksella kuten minäkin. Ei lahjoja siis.

Vierailija
29/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mielestäni lapset on yhtä paljon isän aikaansaannoksia kuin äidinkin, vaikka äidit ne synnyttääkin. Parasta " lahjaa" oli, että mies oli mukana tukemassa sekä synnytyksessä että synnytyksen jälkeenkin...

Vierailija
30/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poju 1kk ja 3v.

Vierailija
31/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halauksia. Lahjat eivät olleet kummankaan mielessä. Meidän neiti joutui synnyttyään teho-osastolle. Olin siinä mielentilassa että joku ruusupuska ei voinut vähempää kiinnostaa.

32/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi ihanaa kun mies toi synnärille lahjarasiassa upean korun, jossa oli punainen kivi merkkinä tytön syntymästä. Tuli kyyneleet silmiin kun sain mieheltä niin ihanan lahjan :)

Vierailija
33/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla olen saanut kukkia vielä samana päivänä kun lapsi on syntynyt ja kuopuksen jälkeen sain timanttisormuksen, missä on lasten syntymäajat. Pidän nyt sitä sormusta kihla ja vihkisormuksen välissä.

Vierailija
34/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi ihania vaaleanpunaisia ruusuja synnytystä seuraavana päivänä sekä suklaata ja karkkipussin ( tietää kuinka perso makealle olen :)

Vierailija
35/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat timanttikorvikset :) Vaikka mitään en pyytänyt enkä varsinkaan odottanut.. Oli kyllä melkoinen yllätys!

Tyttö sai pehmolelun.

Vierailija
36/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta oli tosin sovittu jo aiemmin ja tarkoitus on uudistaa vihkisormusta jokaisen vauvelin kohdalla.

Vierailija
37/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaisen Kalevala-korun, jossa kaunis kaulaketju ja hela, johon voi lisätä joko vaaleanpunaisia tai -sinisiä kiviä sen mukaan, mitä lapsia tulee. Nyt siis siinä oli vaaleansininen kivi!

Aivan ihana lahja, olin ohimennen näyttänyt sitä miehelle kaupassa raskauden alkuvaiheessa, mutta en osannut aavistaa saavani sen lahjaksi.

Nalle ja poika 8,5kk

Vierailija
38/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies ja perhe kuntoilee paljon, joten oli jo aikaisemmin puhuttu, että Polar-sykemittarista olisi apua liikuuntaa aloitellessa synnytyksen jälkeen. Se onkin ollut mieleinen lahja. Muuta ei tullut, oltiin kans perhehuoneessa 2 vrk ja miehen tuki ja turva oli tarpeen:)

Vierailija
39/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni häiden jälkeen huomenlahjaksi rannekorun jossa oli kaksi sydämen puolikasta joissa toisessa mieheni nimikirjaimet ja toisessa minun. Pojan synnyttyä sain koruun kokonaisen sydämen johon kaiverrutetaan (ei ole vielä ehditty/muistettu) pojan nimikirjaimet.

Vierailija
40/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun tuli paha mieli. En mitään vaikka toivoin ja odotin =(