Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä kampaajat harjoittelee leikkauksia? Nukeilla? Helvetti

Vierailija
20.02.2012 |

että taas vituttaa kun pää on kynitty ja väri on väärä. Vaikka kuinka sanot miten pitäisi leikata+värjätä, lopputulos on sattumaa. Kiitti vaan. Kirjekurssillako saa tutkinnon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet joka kerta eri kampaajalle, niin eipä voi lopputulokselta paljon odottaa. Kun löydät hyvän kampaajan, ei kannata vaihtaa vaikka joku toinen tekisi halvemmalla. Se oma kampaaja tietää, kuinka sun hiukset käyttäytyvät. Esim. kuinka väri imeytyy. Mulle harvoin sattuu ikäviä yllätyksiä kun olen käynyt samalla kampaajalla jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
2/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aina. Vaan en käy enää. Siellä on useampi työntekijä ja tosi usein on eri naamat kuin mitä viimeksi. Sitten jos kerran elämässä käykin niin hyvin että olen tyytyväinen lopputulokseen, niin tämä kampaaja ei sitten enää olekaan siellä töissä enää seuraavalla kerralla. Pöh. Enää en mene sinne. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sama kampaaja. Etkö varaa aikaa jollekin tietylle kampaajalle? Ja kysy, minne se hyvä on siirtynyt.

Vierailija
4/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kun se onnistuu, kannattaa hänestä pitää kiinni! Itse olen käynyt samalla kampaajalla jo kohta 15 vuotta ja aina, kun hän on vaihtanut kampaamoa, olen mennyt mukana. Maksan myös mukisematta mitä pyydetään, koska kauniit hiukset eli pukeva väri ja leikkaus ovat tärkeitä, kun ei sattunut olemaan paikalla kauniita kasvoja ja hyvää ihoa jaettaessa.