Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin paaviksi.

Vierailija
20.02.2012 |

Kaverit sanoo, että olen sopivan seniili ja ajastani jäljessä oleva mulkku, joten sopisin kuulemma hyvin paaviksi. :) Miten pääsen paaviksi paavin paikalle? Vaatiiko paljon harjoittelua? Seksistä en tykkää millään muotoa enkä lapsistakaan, onko este? On ollut mun unelma-ammatti pienestä pitäen ja olen hionut luonnettani aina vaan rajoittuneempaan ja narsistisempaan suuntaan. Kaipaan kannustusta, kertokaa miten pääsen paaviksi! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä tässä yks päivä kun uutisissa sen nimeämisistä puhuivat, että mä voisin alkaa paaviksi. Paska kun oon nainen.

Vierailija
2/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä tässä yks päivä kun uutisissa sen nimeämisistä puhuivat, että mä voisin alkaa paaviksi. Paska kun oon nainen.

Rupeat rajoja rikkovaksi paavittareksi, harmi vain kun siinä tosiaan se seksi pitää jättää kokonaan.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat rajoja rikkovaksi paavittareksi, harmi vain kun siinä tosiaan se seksi pitää jättää kokonaan.. :/

mulle paremmin kuin hyvin. Josko tuo exäkin ja jokunen muukin sitten lopettaisi vonkaamisen.. t. 2

Vierailija
4/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle paremmin kuin hyvin. Josko tuo exäkin ja jokunen muukin sitten lopettaisi vonkaamisen.. t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi