Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan muuttamassa miesystävän kanssa yhteen.

Vierailija
19.02.2012 |

Ongelmaksi on muodostumassa, uskomatonta kyllä, parisänky. Mies ei suostu ostamaan uutta sänkyä meille, ilmoittaa vaan että vanha sänky on vasta 3v vanha ja hyväkuntoinen joten sitä ei kannata ruveta vaihtamaan. Minä haluan uuden sängyn, en halua nukkua samassa sängyssä kuin miehen entinen avokki. Haluan meille yhdessä valitun uuden sängyn. Onko se muka liikaa vaadittu?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sinä menet hotellinkin, etkä tiedä kuinka monta vanhaa miehesi avokkia siinä on nukkunut.

Olen miehesi puolella.

Vierailija
2/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäähän sitä olisi heittää tuore sänky pois sen takia, että kuvittelet sillä olevan jotain psykologista merkitystä. Ei se nyt liian pienikään varmaan ole, ellet sitten ole merkittävästi lihavampi kuin hepun exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtäkään järjellistä syytä heittää ihan uutta sänkyä menemään.

Vierailija
4/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskisi ostaa uutta sänkyä.

Miten olisi jos ostaisitte siihen jotkut ihanat uudet lakanat?

Vierailija
5/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää menemään!

Mun miehelle on hyvin kelvannut mun ja exän vanha sänky,no meistä ei kyllä kumpikaan ole edes miettinyt sitä että mun ex on siinä nukkunut..

Vierailija
6/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan sen voi myydä tai antaa jollekin tarvitsevalle. Petarit vaan vaihtoon.

Vierailija
7/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon se laitettaisiin, myytäisiin siis tms. Mutta sen uuden sängyn haluan, tää on vähän kuin periaate. Kaiken muun exästä muistuttavan voin hyväksyä, mutta sänky menee vaihtoon tai en miehen asuntoon muuta. AP

Vierailija
8/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhdessä yhtään sen pitempään, vaikka hommaisitte uuden sängyn tai muuttaisitte maahan, johon eksä ei ole koskaan jalallaan astunut. Joten ei tuosta ole järkeä ruveta riitelemään.

Vierailija
9/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon se laitettaisiin, myytäisiin siis tms. Mutta sen uuden sängyn haluan, tää on vähän kuin periaate. Kaiken muun exästä muistuttavan voin hyväksyä, mutta sänky menee vaihtoon tai en miehen asuntoon muuta. AP

jos sulle järjetön periaate on tärkeämpi kuin mies, niin parempi varmaan olla muuttamatta. Ihan oikeasti ja vittuilematta.

Vierailija
10/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on joku ongelma jos tuommoiseen takerrut. Oletkoihan teini vielä? Tai muuten kamalan epävarma itsestäsi/suhteestanne?

Teet siitä sängystä itsellesi oman oloisen uusilla lakanoilla jne. etkä takerru kuka siinä on aiemmin nukkunut, nyt siinä nukutte te.

Vierailija
11/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuis ja panis entisen akan sängyssä.

Oma exäni ei suostunu että ois hankittu uus sänky kun hänellä oli suht uusi mutta 120cm levee sänky... Oli tosi isokokonen ja se sänky oli aivan liian kapee meille! Joka helvetin yö oli riitaa että mene vähän sinne päin en mahu, tee tilaa... Se sänky aiheutti niin paljon riitaa että melkein vois sanoo että siihen kaatu koko suhde. Olisin ite ostanu uuden mutta ei kelvannu. No, muutin pois ja ostin itelleni tuplaleveen. :D

Vierailija
12/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä tosiaan kävisin ostamassa uudet ihanat lakanat (vai voiko pelkän petarin vaihtaa?)

Toisaalta, vaikka tietäisin olevani omituinen ja pikkumainen tossa yhdessä asiassa, niin ehkä rakastava mies sen ymmärtäisi.

Voisitko sinä tarjoutua ostamaan sen uuden sängyn?

Vierailija
13/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaisin suhteen välittömästi. Mitä onkaan vielä tulossa jos jostain sängystä nostetaan tuollainen haloo?

Vierailija
14/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä tosiaan kävisin ostamassa uudet ihanat lakanat (vai voiko pelkän petarin vaihtaa?)

Toisaalta, vaikka tietäisin olevani omituinen ja pikkumainen tossa yhdessä asiassa, niin ehkä rakastava mies sen ymmärtäisi.

Voisitko sinä tarjoutua ostamaan sen uuden sängyn?

Mielestäni myös minulla on oikeus valita yhteiseen asuntoomme huonekaluja. Aika paljon sinne tulee jäämään miehen huonekaluja ja olen sitä mieltä että minulla on oikeus vaihtaa edes se sänky. Olen monessa asiassa antanut periksi, mies ei oikein missään. No, ei mulla ole mitään ongelmaa olla muuttamatta miehen luo. On oma asunto ja omat huonekalut, mies pitäkööt kaiken ennallaan ja asukoot yksin, jos kompromissihalukkuutta ei löydy. AP

Vierailija
15/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idea yhteenmuutto oli? Jos mies ei anna missään periksi niin en ehkä itsekään muuttaisi. Vaikka en vaatimusta uudesta sängystä ymmärräkään, ei se eksä mikään antikristus ole, mutta jos miestä ei tunnu kiinnostavan sinun mielipiteesi mistään niin miksi väkisin muuttaa yhteen.

Vierailija
16/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tajua. Minä en kyllä suostuisi muuttamaan asuntoon jossa miehen ex majaillut, voi että, joka asia siellä hänestä muistuttaa,varmaan siinäkin sängyssä miettii vain panojaan ex:än kanssa , hyi hitto. Vaatisin siis kokonaan uuden, yhteisen asunnon ja sinne ei mitään tavaroita jotka ollut ex:n aikaankin. Jos ei mies tähän suostu eikä ymmärrä niin vaihtoon koko mies.

Vierailija
17/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nukkuu sängyssä, joka oli minulla jo opiskeluaikana. Joten voi miestäni, koska siinä sängyssä on kyllä nukkunut useampikin mies :D

Itse haluaisin jo isomman ja uuden sängyn, mutta emme ole ostamassa, koska mieheni mielestäni (minun) sänkyni on oikein hyvä vieläkin.

Joten mitä hemmetin väliä sillä on kuka siinä sängyssä on nukkunut?

Ennemmin laittaisin vaihtoon vaikka miehen eksän vaalitsemat olohuoneen verhot jne. sisutukseen liittyvää, mutta sänky on hei sänky, etkä varmaan pesemättömissä lakanoissa nuku..

Vierailija
18/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti noin huono itsetunto? :DD Voi ukkoparkaa.. Ukot ei mieti moisia, se on vaan SÄNKY!! HUONEKALU! Vitun urpot. Kai vaaditte muuttamaan pois kaupungistakin, exäähän aattaa näkyä siellä tai saatatte käydä samassa kaupassa jossa HE kävivät yhdessä! Miettiiköhän mies maitohyllyllä "oih, tästä me exän kanssa aina maitopurkki poimittiin meidän yhteiseen ostoskärryyn.."

H A L O O !

Vierailija
19/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti noin huono itsetunto? :DD Voi ukkoparkaa.. Ukot ei mieti moisia, se on vaan SÄNKY!! HUONEKALU! Vitun urpot. Kai vaaditte muuttamaan pois kaupungistakin, exäähän aattaa näkyä siellä tai saatatte käydä samassa kaupassa jossa HE kävivät yhdessä! Miettiiköhän mies maitohyllyllä "oih, tästä me exän kanssa aina maitopurkki poimittiin meidän yhteiseen ostoskärryyn.."

H A L O O !

myös jotain "omaa". Se nyt vaan sattuu olemaan sänky. Siihen auntoon jäis vielä paljon miehen ja exänsä yhdessä hankkimia huonekaluja ym. taloustavaroita. Mielestäni en vaadi liikaa, jos haluan asuntoon sängyn joka on uusi ja nimenomaan meidän yhteinen hankinta. Varsinkin jos olen sen vielä valmis maksamaankin itse. AP

Vierailija
20/37 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on eritteistä läikikkäitä, ei sänky. Paitsi kyllähän seinät ja huonekalut muistaa siellä tapahtuneen ja voi yöllä heijastua sen paikan tapahtumat silleen kummitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi