Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedoksi: PK:n henkilökuntaa hoitaa lastasi sen mukaan onko lapsella kivat vaatteet vai ei

Vierailija
19.02.2012 |

Jos ette vielä tienneet, niin tämä 2010-luvun Suomen meininki. Vanhoissa college-housuissa kulkeva pikkuneiti ei pk-hoitajan ihailua saa.

Eikös lapsille pitäisi korostaa, kuinka ihania ja ainutlaatuisia ovat? Vaatteista viis. Eihän se pieni lapsi pysty vaatteisiinsa vaikuttamaan!!!

Olen hieman järkyttynyt lukemastani (noi pk-tätien vaatetoive -ketjut) :(

Tulkaa please ammattitaitoiset pk:n aikuiset sanomaan, että asia ei ole ihan näin. Tulee ihan surku niiden pienten puolesta, joiden vaatteet ei teidän silmää miellytä :((((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän eniten siitä suloisesta pojasta jolla on herkin ja monipuolisin luonne. Koitan kuitenkin olla näyttämättä pitämistäni mitenkään ryhmässä koska se olisi epäammattimaista.

Eniten inhoan äidin pikku-prinsessaa jolla on tarhassa 5 eri haalaria ja 3 talvikengät, jotta joka päiväksi löytyy sopiva väriyhdistelmä. Lapsi on aina saanut kaiken eikä kestä pienintäkään pettymystä, on siksi luonteeltaan todella rasittava.

Minulle ei siis pukeutumisellla ole mitään väliä ja koitan parhaani mukaan kohdella lapsia tasapuolisesti.

lto

Vierailija
2/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koko totuus.com.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todellakin inhottaa pitää sylissä lasta, jolla on likaiset, räkäiset vaatteet.

Monesti samalla lapsella viikonkin samat likaiset ja räkäiset vaatteet päällä.

Pk-hoitaja

Vierailija
4/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi viedä lastani päiväkotiin, en ainakaan vielä. Kukaan ei voi rakastaa lastani yhtä paljon kuin minä ja hänen isänsä. Kukaan ei voi korvata minun syliäni ja huolenpitoani. Suoraan sanoen oksettaa ajatuskin, että lastani arvioitaisiin ulkonäön perusteella. Ja perushuolenpito olisi siitä kiinni, mitä lapsellani on päällä. Toivoisin niin kovasti, että suomi muuttuisi paikaksi, missä lapsilla olisi oikeus omaan äitiin tai isään päivisin ja omaan kotiin.

Vierailija
5/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitajat suosivat ihan selvästi tyttöjä. Kyllä ne pienet pojatkin kaipaa huomiota ja syliä ja ovat ihan yhtä suloisia kun ne prinsessat siellä.

hirmu kurjaa, että poikia syrjitään jo ihan pieninä.

Vierailija
6/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän ketjun just aloitti sellainen pk-täti, joka ei tykkää lapsista liian hienosisa vaatteissa ja kun joku pk-täti uskalsi kertoa jopa itsekin pukevansa omat lapsensa kauniisti pn:iin, niin jokos täällä joku huonon mauon omaava pihi pulleroinen av-mamma, joka ostaa mieluummin elareillaan olutta ja sipsiä kuin kauniita lastenvaatteita veti herneet nenään!

Vierailija
7/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen kutsuminen kategorisesti prinsessoiksi on todella syrjivää. Ei minun tyttäreni ainakaan mikään prinsessa ole (joskaan ei kyllä mikään hirviökään). Ihan tavallinen lapsi hän on, joka roolileikeissään on milloin "kaupantäti", "muumi", "leijona" tai "Martti" (jälkimmäinen ilmeisesti Autot-elokuvan hahmoja).

Vierailija
8/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväksi kävi jo silloin, että hoitajien suosikki on se tyttö, joka kivasti puettu. Alinta kastia printticollegeen puettu poika, jonka hengitys haisee.

Vierailija
9/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen hoitaja ei anna sen vaikuttaa, mutta kuka meistä siihen aina pystyy? Ja onhan se ihan selvää että siistin, puhtaalta tuoksuvan kanssa on miellyttävämpi tehdä töitä kuin likaisen ja haisevan, pätee niin aikuisiin kuin lapsiin, eikö?

t. realisti pk:n työntekijä