Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelään miehen kanssa kaksin. Pienin lapsi vajaa 2v. Mitä mieltä?

Vierailija
19.02.2012 |

Pääsisimme mieheni kanssa kaksin etelään lomalle viikoksi. Anoppi tulisi hoitamaan lapsia tänne meidän kotiin. Meillä on neljä lasta ja pienin on vasta alta 2v. Olen jo työelämässä itsekin, että pienin on jo ollut jonkin verran hoidossakin. Pääsääntöisesti isän kanssa kotona, kun isä tekee töitä kotoa käsin.

Meillä on ollut nyt rankka jakso takana ja tiedän, että yheinen reissu mieheni kanssa tekisi parisuhteelle hyvää. Meillä on huonosti lastenhoitajia, joten kaksin pääsemme leffaan tai syömään ehkä kaksi kertaa vuodessa. Nyt on kuitenkin anoppi itse ehdottanut, että on lomalla töistä ja voisi hoitaa muksujamme.

Tekisi kauheasti mieli lähteä, kun olen ollut pitkään masentunut ja parisuhteemme on rakoillut sen takia. TIEDÄN, että matka lähtäisi minua ja miestäni. Mutta minua jännittää tuo pienin lapsemme. Hän on kuitenkin vielä aika pieni ja ei ole kauhean läheinen anoppini kanssa. He ovat nähneet vuoden sisään ihan muutamia hassuaj kertoja, eikä anoppi ole hoitanut tätä pienintä koskaan. Isommat eivät niin jännitä, ovat jo omatoimisia ja viiko hujahtaa heillä ihan huomaamatta. Mutta tuo pienin.

Mietin,että jos ottaisin pienimmän mukaan, mutta kylälhän siitä sitten se idea menisi, että saisimme nauttia mieheni kanssa toisistamme naisena ja miehenä, ilman lapsia. Jos pienin lähtisi, niin samako sinne olisi sit kaikki ottaa. Mutta siihen ei taas riitä rahat.

Onko kukaan täällä jättänyt siikoksi noin pientä? Ja miten meni?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti, että paha mieli pakenee kaukana kotoa? Tuskin! Palaat takaisin entistä epätoivoisempana ja masentuneempana, joten lasten paha olo tulee jatkumaan vielä pitkään. Eikä lasten terapiantarve ainakaan vähene siitä, että äiti päättää hylätä heidät.

Lasten hylkääminen ei ole sama kuin vanhempien viikon loma. Joskus ihan oikeastikin pieni irtiotto auttaa näkemään huonotkin asiat parempina.

Mutta ap nyt on kyllä Espanjassakin aika viileää ja kaikkialle Eurooppaan saa minkäpituisia vaan reittilentoja.

Vierailija
22/24 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tehdään neljä lasta ja sitten ollaan niin stressaantuneita, että niistä pitää päästä kokonaiseksi viikoksi eroon. Hyvin sä vedät.

Harvan parisuhde kestää tuollaista ipanalaumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 4 ja 5 vrk:n lomilla lapsista pisimmillään, 15 vuoden aikana.

Ihan hyvin on riittänyt, ja ulkomailla ollaan oltu.

Lentoja saa kyllä räätälöityä, vaikkei viikkoa olisikaan.

Vierailija
24/24 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yksin kaverin kanssa Krakovassa 4 päivää

ja lapsi oli 1,5 v.Isä hoiti.

Lapsi oli vajaa 3 vuotta ja oli maalla vanhempieni

kanssa 2 viikkoa. Hyvin meni. Olimme lomalla tietty ensin. Toi kaksi viikkoa oli putkeen.