Muita lantioläskeistä kärsiviä?
Mahaläskit vielä menis mutta niin vietävästi ketuttaa nuo läskiklimpit mitkä tulee tonne taakse pepun päälle. Tai ei ihan päälle vaan tuonne vähä sivummalle, lantiolle.. Housujen vyötärö litistää ne entistä näkyvämmiksi. :( Olisko noiden poistoon täsmäasetta eli jotain jumppaliikettä?
Kommentit (5)
kyse on ruumiinrakenteesta? :( Tahtoisin näyttää hoikalta ja sporttiselta ja energiseltä mutta taitaa olla turha toive.. :(
JOs haluat "lantioläskeistäsi" eroon, sinun täytyy muuttaa ruokailu- ja liikuntatottumuksiasi ja tähdätä kokonaispainonpudotukseen ja kunnonkohotukseen. Mikään liike tai dieetti ei laihduta paikallisesti vaan rasva vähentyy tasaisesti koko kehosta, kun energiansaanti vähenee tai kulutus lisääntyy.
Parhaiten toimii lihaskuntoharjoittelu raskailla painoilla yhdistettynä aerobiseen liikuntaan ja proteiinipitoiseen ruokavalioon.
jos laihdutat paljon, mutta jos et halua laihduttaa - eikä siinä ole mitään vikaa, itsekään en halua, mielestäni BMI 22 on mulle ihan sopiva - sun pitää vain oppia pukeutumaan oikein.
Jos urheilet paljon, vartalosi myös kiinteytyy.
Mäkin haluaisin käyttää herrainvaatteita, mutta tää leveälantioinen ja kapeavyötäröinen vartaloni ei vaan istu niihin. Oh well...!
kyse on ruumiinrakenteesta? :( Tahtoisin näyttää hoikalta ja sporttiselta ja energiseltä mutta taitaa olla turha toive.. :(
kuin jotkut läskiklimpit pepun päällä. Onko kroppasi sitten muuten täydellisen timmi ja urheilullisen näköinen, mutta pepun päälle on jäänyt/kasvanut jotkut rasvapallerot? Uskoisi, että jos tuollaisia läskejä on, ei kroppa näytä muutenkaan sporttiselta. Eli ei siihen mikään paikallinen liike auta. Sporttisuus tarkoittaa ulkoisesti hyvää lihaskuntoa ja matalaa rasvaprosenttia. Toteutuvatko nämä sinulla?
Mitkä mitat sinulla ap on ja mitä kaikkea urheilua harrastat, kun sporttisuus on tavoitteesi?
Mulla on ollu jenkkikset jo puolen elämää, vaikken mitenkään lihava ookaan. Mulla rasva kertyy peppuun, reisiin ja lantiolle. Kiinteyttää aina voi, esim. tekemällä vinoja vatsalihaksia, ja oon kuullut hula-vanteestakin olevan apua, mutta viime kädessä kyse on siitä, minne rasva kertyy. Itselläni esim. on vatsa ollut aina litteä (tai heh, ennen lapsensaantia, nyt on kyllä vauvalötrykkää ja vyöärö kapea.
Mä pyrin valikoimaan sellaisia vaatteita, jotka ei litistä jenkkiksiäni kahtia.