Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksihalukkuuden huomaaminen ulkoisesti?

Vierailija
19.02.2012 |

Miten erottaa himokas ja halukas nainen päällepäin? En viitsisi käyttää aikaani sellaiseen

vokotteluun, joka ei johda lopulta mihinkään. Miten erotatte small talkin ja kohteliaisuudet

todellisesta seksivalmiudesta, eli onko jotain selviä ulkoisia merkkejä, joista asian voisi päätellä, kun törmää vastakkaiseen sukupuoleen ihan arkisissakin tilanteissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä taustalla samat hormonit kuin seksihaluissa.

Vierailija
2/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilee ja hakeutuu lähellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maukuu viekoittelevasti ja tekee käsillään kiusoittelevia raapaisuliikkeitä ja pysähtyy välillä lipomaan huuliaan. Hän saattaa lipaista etusormellaan ensin kieltään ja sitten sinua ja sanoa "Ssssshhhh".

Vierailija
4/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan keskustelematta niin käy maksullisissa. Et ole seurustelutyyppiä.

Vierailija
5/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo et mun hymy nousee silmiin ja niihin tulee samalla jotenkin utuinen kiilto ja ne laajenee. Hänen havaintojensa mukaan alan myös itse kosketella kasvojani, etenkin kaulaa ja hiuksia pitää kuulema korjata jatkuvasti. Vetäisen kertomansa mukaan hiussuortuvia korvani taakse, mutta kuitenkin heti heilautan jotenkin naisellisen viehkosti päätäni, että pääsen taas toistamaan saman liikkeen. Mies on kyllä pikkuisen mustasukkainen minusta ja väittää, että pikku huppelissa teen tuota myös vieraille miehille. Itse en tuota kyllä oikein allekirjoita, mutta jos täällä on miehiä linjoilla, niin kertokaa. Millekköhän tuommoinen käytös naiselta teistä vaikuttais?

Vierailija
6/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koskettelen aina välillä huuliani (sormella ohimennen sivelen hetken alahuultani tms) ja hiuksiani. Silloin himoittaa!

Vierailija
7/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi naaman räplääminen sormilla (silleen viehkosti) ja suun huulien koskettaminen sormella (tai esim. kynällä) on se mitä mä huomaan tekeväni sillon... katselen myös henkilöä aika tiiviisti, silmät suurina, välillä kulmien alta, huokailen, oon vähän levoton jne. Mutta nää ei välttämättä oo mitään takuuvarmoja merkkejä!

Vois sanoa et jos toinen kattoo koko ajan muualle ku juttelee sun kans niin ei välttämättä oo kauheen hyvä merkki.

Mut joo nainen kyllä yleensä haluaa just sen "turhan vokottelun" ennenku se on valmis seksiin. Voit tietenkin vaan kysyä posauttaa että hypätäänkö sänkyyn mut tuskin tulee huimaa menestystä sillä :D

Vierailija
8/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritän kyllä peittää sen kaikin tavoin, jottei mua luultais epätoivoseksi tai tyrkyksi. No, ehkä se onkin syynä, etten ole seksiseuraa "löytänyt".

Vierailija
9/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin kiinnostunut että näkee vaivaa minuun tutustumiseen ja vokotteluun, hän tulee yllättymään. Mutta en ole liian helppo! Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Naiset jotka ovat valmiita irtosuhteisiin ja seksiin tuntemattoman kanssa, ovat toinen juttu.

Vierailija
10/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee aika tarkasti miehen usemamman vaiheen kautta ja valintakriteerit ovat vain osaksi tiedostettuja.

Valinnassa ei siis ole kyse vain miehen älystä, komeudesta, lompakon paksuudesta tai auton merkistä.

Sopiva ulkoinen olemus tarkistetaan ensin. Rento kevyt keskustelun aloitus ja huumorintaju auttavat alkuun.

Naiselle sopiva miehen maskuliinisuuden aste selvinnee olemuksesta ja eleista aika pian.

Lähietäisyydeltä tanssiessa tai suudellessa tarkistetaan miehen tuoksu josta selviää parin immuniteettijärjestelmien yhteensopivuus.

Sopiva temperamentti selviää pitemmän tapaamisen jälkeen.

Komea terve ja urheilullinen olemus voi lähinnä nopeuttaa löytämisprosessia puolin ja toisin.

Mikäli nainen ihan oikeasti vain hakee jännistystä elämäänsä em vaiheet ovat lyhyempiä ja alkoholi voi nopeuttaa tutustumista.

Terve täysjärkinen nainen on aina "ohjelmoitu" etsimään biologisesti sopivaa isää tuleville lapsillensa. Mielestäni mahdotonta että normaali nainen nauttisi seksistä ihan kenen tahansa kanssa vaikka olisikin villiä suhdetta etsimässä.

Tämä on myös syy siihen että nainen saattaa juuri ennen housujen riisumista torjua miehen tajutessaan ettei tämä "tunnu oikealta".

Olisi hyvä että mihet tajuaisivat tämän ettei näistä kohtaamisista syntyisi turhia traumoja tai traagisia tapahtumia.

Vierailija
11/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset kyllä yleensä ovat aika viileitä tai viileän kohteliaita jos jo tietävät ettei mies ole sopilva.

Kyllä sen naisen tarkkaaavaisuudeta ja hymystä huomaa jos nainen on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
12/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sen nyt ei tarvis näkyä kuin omalle miehelle. Olen puhelias, iloinen ja vähän sellainen rämäpää. Tutustun helposti uusiin ihmisiin. Ajaudun tilanteisiin joissa miehet alkaa kuvitella "liikaa".

Esimerkkejä on paljon, mutta kerron yhden.

Mökkipaikkakunnalla on yks mökin omistaja yli 60 v mies. Ollaan nähty ohimennen ja aina jotain juteltu. Ollaan hänen rakennustyömaalta lainailtu jotain tarvikkeita. Mitään kovin hyviä tuttuja ei olla. Kerran kävelyllä poikkesin hänen pihalleen pari sanaa vaihtamaan. Sanoi, että haluatko oluen? No lupasin juoda yhden seuraksi. Juteltiin niitä näitä. Olin oven raossa pois lähdössä, niin tarras kiinni ja pussas suulle kuin iilimato.

Tässä mielessä en ole miehestä mitenkään kiinnostunut ja en alkaisi itseäni 25 vuotta vanhemman miehen kanssa mihinkään suhteeseen. Tämän jälkeen en ole tämän tyypin reviirille astanu. Kaupassa ja baarissa moikannu.

Monesti ihmettelen, että mikä mussa on sellasta, että miehet alkaa kuvitella liikoja.. Tarkoituksella en ainakaan käyttäydy mitenkään seksiä tihkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän