Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä hyvä kohde Thaimaassa lapsiperheelle?

Vierailija
19.02.2012 |

Ei ihan korvessa/liian rauhallinen. Ei tarvi olla mikään biletysmesta. Hyvä ranta lähellä, ostoksia ja elämää, ravintoloita, nähtävyyksiä taas sais olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Phuket Karon tai Kata ja Hua Hin ovat ok. Tai mikä vaan paikka tai hotelli jossa on lapsille sopiva matala uima-allas ja joka ei ole ihan tyttöbaarien vieressä.

Ja mitä parempi hotelli sitä ihanampaa elämä on. Palvelusväki tekee kaiken. Itse satsaisin hotellin ja uima-allasalueen tasoon, en niinkään sijaintiin koska taksi tai tuktut maksaa noin 2-5e/matka ja hotelleilta on yleensä ilmainen kuljetus alueen keskustaan tai rannalle useamman kerran päivässä.

Länsirannikolla merivesi on kirkasta, siellä hotelli voisi olla ihan rannassa. Phuketissa vietetään aikaa meressä, sukellus- tai snorklausreissu on ihan must.

Itärannikolla (esim. Hua Hin tai Cha Am) merivesi on sameaa, mutta siellä on muuten mukavaa.

Itse ole kiertänyt Pattayan, Phuketin Patong Peachin ja vastaavat iltaelämän keskukset kaukaa.

Niissä on rankemmin juopottelevia turisteja ja enemmän tyttöbaareja.

Suosikkihotellejani en kerro kaikille. En halua niihin laumaa suomalaisia.

Vierailija
2/2 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sekää rauhaa että menoa (en tarkoita bailausmielessä vaan riittää ostospaikkoja, ravintoloita ym). Ollaan käyty siellä 5 kertaa (4 kertaa Katalla ja kerran Karonilla mistä tultiin kotiin viikko sitten). Katan ranta parempi, loivempi jos lapsi ei osaa kunnolla uida vielä mutta itse viihdymme paremmin altaalla. Tyttö ollut mukana kolme kertaa, kun oli 4, 6 ja nyt 8vuotias ja tykkää kovasti. Lähellä toisiaan ovat ja myös Pattong beachille pääsee helposti paikallistaksilla (ns tuktukilla). Iso ostoskeskus Central festival noin 20min matkan päässä missä kestää tunteja kiertää ja löytyy ihan ns tavallisia kauppoja mm Guessin, Exit, Zara, Burger King ym ym. Suosittelen. Käynti FantaSea showssa ehdottomasti sekä veneellä johonkin korallisaareen missä voi snorklata ja nauttia koko päivän. Muita paikkojakin toki on Thaimaassa esim HuaHin, KohSamui, Krabi ja vaikka mitä mutta ovat aika pieniä jos kuitenkin haluaa muuta kuin 99% rauhaa. Itse olen enemmän kauupunkiihminen enkä haluaisi olla kahta viikkoa jossain missä on 5 ravintolaa eikä paljon muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä