Kihomatolääke Pyrvinistä!!
Eli selosteessa on, että uloste värjäytyy punaiseksi. Käykö näin aina? Mitäs jos niin ei käy niin eikö lääke ole tehonnut?
Kuinka monta päivää teillä on mennyt ennen kuin punainen uloste on tullut?
Meillä otettiin lääkkeet sunnuntaina eikä kenelläkään ole vielä värjääntynyt. Lapset käyneet jo useamman kerran kakalla!
Kuoleeko madot lopullisesti vasta sitten kun lääke tulee läpi??
Kiitos ASIALLISISTA vastauksista! En jaksaisi lukea nyt mitään keskenkasvuisten kommentteja huonosta hygieniasta jne.
Kommentit (10)
Ei ole välttämättömyys että uloste värjäytyy! Se voi värjäytyä, ja siksi selosteessa lukee että saattaa värjätä, koska jotkut ovat pelästyneet asiaa! (ennenkuin purkissa oli " varoitus" )! Tiesitkö, että pyrvin tappaa vain elävät madot? ELI EI MUNIA. Siksi pyrviniä otetaan ainakin toinen kuuri, noin viikon päästä ensimmäisestä otosta. Pyrvin on kallis, eikä ikävä kyllä kaikkein tehokkain, joten jos vaiva jatkuu, menkää lääkäriin ja pyytäkää reseptivalmisteinen lääke, jota tarvitsee ottaa vain yksi kpl, ja tehoaa!!
Vaiva on ikävä, ja sitkeäkin, mutta ei onneksi vaarallinen! Joka kolmas lapsiperhe joutuu jossain vaiheessa niiden uhriksi!! Toivon että pääsette alivuokralaisista eroon ja pian!!
T:sairaanhoitaja
Tiedämme joo, että lääkkeet pitää ottaa uusiksi ja niin myös teemme! Koko koti on putsattu ja puunattu, joten toivottavasti auttaa. Pelkään vaan,että päiväkodista tulee uusi tartunta jos siellä on joku hoitamaton lapsi...
Sitä toista lääkettä emme voi nyt harkita, koska olen raskaana. Eli toivottavasti Pyrvin auttaa!!! On kyllä todella inhottava ongelma vaikka tiedäkin kuinka yleistä se on.
Vierailija:
Ei ole välttämättömyys että uloste värjäytyy! Se voi värjäytyä, ja siksi selosteessa lukee että saattaa värjätä, koska jotkut ovat pelästyneet asiaa! (ennenkuin purkissa oli " varoitus" )! Tiesitkö, että pyrvin tappaa vain elävät madot? ELI EI MUNIA. Siksi pyrviniä otetaan ainakin toinen kuuri, noin viikon päästä ensimmäisestä otosta. Pyrvin on kallis, eikä ikävä kyllä kaikkein tehokkain, joten jos vaiva jatkuu, menkää lääkäriin ja pyytäkää reseptivalmisteinen lääke, jota tarvitsee ottaa vain yksi kpl, ja tehoaa!!Vaiva on ikävä, ja sitkeäkin, mutta ei onneksi vaarallinen! Joka kolmas lapsiperhe joutuu jossain vaiheessa niiden uhriksi!! Toivon että pääsette alivuokralaisista eroon ja pian!!
T:sairaanhoitaja
Ja raskaus tietysti muuttaa tilannetta! Onnea siitä ;)).Olkaa sitekitä ,ottakaa vaikka kolmaskin kuuri, ei olisi sekään tavatonta! Kaikkea hyvää, ja onnellista odotusta! T:SH
Odotusta jäljellä vajaa kaksi kuukautta, joten toivottavasti saadaan madot pois ennen synnytystä... Tiedätkö muuten mitä sitten jos kihomatoja on silloin kun pitäisi synnyttää? Tarttuvatko vauvaan? Voiko synnyttää alakautta?
ap
.... koska olen myös sattumoisin kätilö;).Kihomadot ei ole este alakautta synnyttämiselle. Laskettuun aikaan on vielä onneksi matkaa, joten uskon vahavsti että tilanne on hoidettu jo pois! Niin monessa synnytyksessä kun olen ollut, ei eteeni ole tullut tilannetta jossa olisi kohomatotartunta juuri päällä. Jos tuntuu, että ne vaan eivät lähde, kyllä kehotan kääntymään vaikka neuvolalääkärin puoleen, että mitä siinä tilanteessa tehdään. Kihomatotartunta on kuitenkin ulkoinen bakteeri, joten kovin todennäköistä se ei ole, että vauveli tartunnan saisi!!
Vierailija:
.... koska olen myös sattumoisin kätilö;).Kihomadot ei ole este alakautta synnyttämiselle. Laskettuun aikaan on vielä onneksi matkaa, joten uskon vahavsti että tilanne on hoidettu jo pois! Niin monessa synnytyksessä kun olen ollut, ei eteeni ole tullut tilannetta jossa olisi kohomatotartunta juuri päällä. Jos tuntuu, että ne vaan eivät lähde, kyllä kehotan kääntymään vaikka neuvolalääkärin puoleen, että mitä siinä tilanteessa tehdään. Kihomatotartunta on kuitenkin ulkoinen bakteeri, joten kovin todennäköistä se ei ole, että vauveli tartunnan saisi!!
ap
kihomadolla ole mitään tekemistä bakteerin kanssa! Miten SH kirjoittaa tuollaista sontaa?
minulle kun on opetettu että kihomato, eli lois, eli bakteerin aiheuttama tartunta.
onko muita kokemuksia?
ap