Mä tulin järkyttävän kipeeksi fysikaalisesta hoidosta!
Mulla oli neljäs kerta viime keskiviikkona.Edellisinä kertoina mulla oli yks mies, joka laittoi niitä 60 asteisia lämpöpusseja hartioille ja selkään ja sitten hieroi.Tuntui, että auttoi tosi hyvin mun oireisiin.Viime keskiviikkona oli uus, joku nainen.Se laittoi myös noi lämpöpussit ja hieroi.Sattui älyttömästi ja lisäks antoi jotain syvälämpöä laserilla.Siitä lähtien mulla on ollut huimausta, pyörrytystä, pahoinvointia, päänsärkyä ja ihan kihelmöintiä päässä.Onko muilla ollut vastaavaa?
Mulla on uusi aika taas huomenna sille naiselle, ja jotenkin haluaisin vaihtaa siihen mieheen ja ei sitä laseria...Kiva kun on jo valmiiksi tosi kipeä.Menin alunperin sinne niska, selkä ja hartiajumituksen takia.Kiva, kun päässäkin kihelmöi nyt jatkuvasti...
Kommentit (3)
No mulla ei ihan tuollaisia hoitoja ollut, mutta 2v sitten kun iskiaksen vuoksi kävin fysioterapiassa ja sain liikehoitoja, olin älyttömän pahoinvoiva loppupäivän joka kerta. Sanoin siitä lopulta terapeutille joka myönsi ettei kaikille ne hoidot sovi ja ilmeisesti lukeuduin siihen joukkoon. Kannattaa mainita asiasta terapiassa josko olisi vaihtoehtoja hoidoille.
Soitin sinne fysikaaliseen ja siirsin ajan perjantaiksi.Ja ei laseria tää kerta.Huomiseksi on aika lääkärille, kun tää olo on ollut kauhee jo viikon ja ton pään kihelmöinti pelottaa.