Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät urheilurintsikat?!

Vierailija
18.02.2012 |

Mitkä ovat hyvät urheilurintaliivit? Merkkejä, kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa yhdessä ketjussa juuri kehuttiin comfortissi-merkkisiä tissiliivejä.

Vierailija
2/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein isot, niin Shock Absorberit on parhaat.

Itselleni riittää ihan jumppatopit, Niken painijanselkäiset ja paksukankaiset on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on eri malleja, varaa sovittamiseen aikaa ja kärsivällisyyttä. Mulla on isohkot rinnat, mutta nuo tukevat silti hyvin. Tosin mun kokoa ei meinannu eka löytyä.

Vierailija
4/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni riittää ihan jumppatopit, Niken painijanselkäiset ja paksukankaiset on hyviä.

Mulla on hyvin pienet tissit joissa ainoa positiivinen asia on muoto/kiinteys jonka siis haluaisin säilyttää. :) Tissit on siis 70-65/B-C joka ei ehkä kuulosta niin pieneltä mutta kyllä ne vaan ovat ja toivoisin liiveiltä sitä että pitävät rinnat mahdollisimman paikallaan kuitenkaan kuristamatta mua hengiltä.

Vierailija
5/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi Niken topit on tosiaan hyviä. Litistävät tissit, mutta saan silti hengitettyä.

Mulla on hyvin pienet tissit joissa ainoa positiivinen asia on muoto/kiinteys jonka siis haluaisin säilyttää. :) Tissit on siis 70-65/B-C joka ei ehkä kuulosta niin pieneltä mutta kyllä ne vaan ovat ja toivoisin liiveiltä sitä että pitävät rinnat mahdollisimman paikallaan kuitenkaan kuristamatta mua hengiltä.

Vierailija
6/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi Niken topit on tosiaan hyviä. Litistävät tissit, mutta saan silti hengitettyä.

kiitos! :) Pitää sitten käydä niitä kokeilemassa, en ole koskaan vaivautunut kun ne näyttää niin semmosilta lasten topeilta että oon ajatellu ettei ne tue tarpeeks.

Vierailija
7/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät on olleet shock absorberit ja triumphin tri action. Noita shock absorbereitakin on tietääkseni eri tukitasoa. Riippuu tietysti, tarvitko rintsikat vain pumppiin tai joogaan vai rankempaan liikuntaan. Tri actionit on mulla parhaat juostessa.

Vierailija
8/8 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen comfortisse ketjuun

t. f kuppi