Vierailija

Olen kyseisen blogin innoittamana ostanut vaikka mitä vaatteita ja rahaa on palanut useita satoja, ehkäpä jopa tuhansia. Tykkään Johannan tyylistä tosi paljon ja viimeksi tällä viikolla hankin samanlaisen villatakin kuin hänellä - köyhdyin 250 euroa!

Toisaalta, helppo käydä shoppailemassa kun ensin katsoo, mitä blogista löytyy ja sit vaan kortti vinkumaan :D

Sivut

Kommentit (19)

Ne on oikeastaan ainoita vaatteita, jotka muhun ei Johannan tyylistä oikein iske.

Ai niin, olen myös opetellut kutomaan blogin ohjeilla. Viimeksi kudoin rättikässyissä koulussa.

ap

Lainaus:

Lainaus:

Nyt ymmärrän miksi bloggaaminen kannattaa.

bloggaajan pitää päästä osalliseksi mainostensa tuotosta...

jollekin toiselle, että kertoo hänen tuotteistaan tai tuo niitä julki vaikka pitämällä niitä yllään?

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

jollekin toiselle, että kertoo hänen tuotteistaan tai tuo niitä julki vaikka pitämällä niitä yllään?

Mutta se, että joku juoksee kirkuen ostamaan jotain blogissa näkemäänsä, ei suoraan tuo rahaa bloggaajalle. Tähänhän mä puutuin. ;) Jos tuo, siitä on ensin pitänyt kirjoittaa sopimus, vai mitä? ;)

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Mutta se, että joku juoksee kirkuen ostamaan jotain blogissa näkemäänsä, ei suoraan tuo rahaa bloggaajalle. Tähänhän mä puutuin. ;) Jos tuo, siitä on ensin pitänyt kirjoittaa sopimus, vai mitä? ;)

Lainaus:

Säälittävää...

esimerkiksi Elloksen sivula selailemalla etsiä itselleen kivoja vaatteita? Mikä tekee bloggarin seuraamisesta säälittävämpää? Jos maku osuu yhteen, niin miksi ei?

Lainaus:

kun kaikki av:lla tienaa vähintään 7 tonnia kuussa. Kyllähän sillä jo vähän ryysyä niskaan saa.

av-palkkakuopassa

saan hippasen yli 5000/kk

Lainaus:

palkkani on vain 2700e, olenko nyt av:n pohjasakkaa? t. ope p.s. ai niin, ammattini puolesta olen sitä joka tapauksessa av:lla :)

internethali :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat