Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kalastajan vaimo vie mut perikatoon :D

Vierailija
18.02.2012 |

Olen kyseisen blogin innoittamana ostanut vaikka mitä vaatteita ja rahaa on palanut useita satoja, ehkäpä jopa tuhansia. Tykkään Johannan tyylistä tosi paljon ja viimeksi tällä viikolla hankin samanlaisen villatakin kuin hänellä - köyhdyin 250 euroa!

Toisaalta, helppo käydä shoppailemassa kun ensin katsoo, mitä blogista löytyy ja sit vaan kortti vinkumaan :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän miksi bloggaaminen kannattaa.

Vierailija
2/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd Molly?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaajan pitää päästä osalliseksi mainostensa tuotosta...

Vierailija
4/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeastaan ainoita vaatteita, jotka muhun ei Johannan tyylistä oikein iske.

Ai niin, olen myös opetellut kutomaan blogin ohjeilla. Viimeksi kudoin rättikässyissä koulussa.

ap

Vierailija
5/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin toiselle, että kertoo hänen tuotteistaan tai tuo niitä julki vaikka pitämällä niitä yllään?

Vierailija
6/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin toiselle, että kertoo hänen tuotteistaan tai tuo niitä julki vaikka pitämällä niitä yllään?

Mutta se, että joku juoksee kirkuen ostamaan jotain blogissa näkemäänsä, ei suoraan tuo rahaa bloggaajalle. Tähänhän mä puutuin. ;) Jos tuo, siitä on ensin pitänyt kirjoittaa sopimus, vai mitä? ;)

Vierailija
7/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava markkinointikanava!

Vierailija
8/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se, että joku juoksee kirkuen ostamaan jotain blogissa näkemäänsä, ei suoraan tuo rahaa bloggaajalle. Tähänhän mä puutuin. ;) Jos tuo, siitä on ensin pitänyt kirjoittaa sopimus, vai mitä? ;)

Vierailija
9/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne huvikseen ota kuvia ja linkitä kuvia vaatteista ja muista tuotteista! Huoh!!!!

Vierailija
10/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää...

esimerkiksi Elloksen sivula selailemalla etsiä itselleen kivoja vaatteita? Mikä tekee bloggarin seuraamisesta säälittävämpää? Jos maku osuu yhteen, niin miksi ei?

Vierailija
11/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki av:lla tienaa vähintään 7 tonnia kuussa. Kyllähän sillä jo vähän ryysyä niskaan saa.

Vierailija
12/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki av:lla tienaa vähintään 7 tonnia kuussa. Kyllähän sillä jo vähän ryysyä niskaan saa.

av-palkkakuopassa

saan hippasen yli 5000/kk

Vierailija
13/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on vain 2700e, olenko nyt av:n pohjasakkaa?

t. ope

p.s. ai niin, ammattini puolesta olen sitä joka tapauksessa av:lla :)

Vierailija
14/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on vain 2700e, olenko nyt av:n pohjasakkaa? t. ope p.s. ai niin, ammattini puolesta olen sitä joka tapauksessa av:lla :)

internethali :)

Vierailija
15/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on vain 2700e, olenko nyt av:n pohjasakkaa? t. ope p.s. ai niin, ammattini puolesta olen sitä joka tapauksessa av:lla :)

internethali :)

Vierailija
16/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten sivujen linkeistä on menty nettikauppoihin! Ei kai ne huvikseen laita suoria linkkejä sivuilleen.

Vierailija
17/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava markkinointikanava!

Moni bloggaaja ei suostu mainostamaan rahasta vaan jos mainitsee tuotteen tekee sen ilman hyödyntavoittelua.

Blogit tulevat varmasti jakautumaan näihin mainosblogeihin ja aitoihin blogeihin jyrkästi tulevaisuudessa.

Vierailija
18/18 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaisiko kehittää omaa tyyliä eikä vaan suoraan kopioida toisten..?

Miks mua huvittaa muutenkin blogin nimi (en sitä oo koskaan tosin lukenut) Kalastajan vaimo? Vähän kuin rekkamiehen vaimo, tosi meriitti tai jotain? Mielellään jokainen on ylpeä miehestään ja sanoo olevansa vaimo, mutta en lähtisi kyllä blogia nimeämään tyylillä "olen jonkun vaimo", jos nyt joku ymmärtää mitä tarkoitan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi