G: Mitä teillä syödään tänään?
Aloitetaas taas kysely, sillä en itse keksi mitä laittaisin ruuaksi. Jospa teidän muiden ruuista (lounaista/päivällisistä) saisi vinkkejä.
Kommentit (16)
Subwayn kupongit, joilla saa mm. 3 subia 2 hinnalla. Taidetaan siis hakea 3 isoa subia :)
suoraan kaupan pakastelokerosta. Myöhemmin pitää vielä syödä jotain, mutta en tiedä mitä.
Toi naudan sisäpaistia ja broileria. Jompaa kumpaa syödään tänään ja toista huomena. Tietäsi vaan kuka laittaa, kun koko perhe ollaan sairaina. Tällaisina päivinä miettii, että pitäisikö sitä opetella syömään eineksiä...
Koko perheen lemppariruokaa. Jälkkäriksi lupasin paistaa pannaria. Lapsi on kinunnut sitä jo pitkään.
Lounaaksi tabouléta vihanneksien ja kanan kera (+porkkanoita sellaisenaan)
Illalla pakastepitsaa tai kiinalaiseen.
Täytteenä broileria, jääsalaattia, paprikaa, sipulia, chilikastiketta ja ranskankermaa.
sekä fetasalaattia.
Loheen päädyin osittain tämän ketjun innoittamana:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1496234/miten_mausta…
Kala tietysti maustettu ILMAN sitruunapippuria :)
t. se ketjussa sitruunapippurin käyttöä hämmästellyt
uunilohta täälläkin syö muu perhe ja minä kaalilaatikkoa. Lapset pitää eniten kalaruuista ja yleensä lauantaisin laitettu kalaa jossakin muodossa. Minä herkuttelen kaalilaatikolla kun en voi kalaa allergian takia syödä.
ja vihersalaattia + fetaa öljyssä. Sekä lounaaksi että illalliseksi, en jaksa laittaa kahta ruokaa, ja riittää hyvin vielä illaksi sen mitä kukakin jaksaa syödä. Jälkkäriks laskiaispullia, takina nousemassa, kohta leipomaan :)
meillä tänään:
aamupala kakao (kuuma) leipä neljän viljan murot, hedelmä.
Pojat kävi pelaamassa
tummat leivät salaatin kera
lounas jauhelihakastike perunan ja salaatin kera
illallinen on vielä ? Mitä sitten kaupasta löydetään.
Illemmalla sitten syödään jotain muuta, en vielä tiedä mitä.