Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itketkö edes kerran kuussa miehes takia?

Vierailija
17.02.2012 |

Onkohan yhtään normaalia että kun mies tiuskii tms saatan tuntea itseni loukatuksi ja itkeä välillä jopa melko toivottomana. Kertooko se vaan omasta rikkinäisestä perhetaustasta että välillä en jotenkin jaksa jos melko tavalliset riidat toistuu. Lisäksi joskus toivoisin et mies tulis lohduttamaan muttei hän koskaan tule.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en voi edes kuvitella suhdetta, jossa mies olisi tuollainen. Viimeksi itkin miehen täpärää pelastumista auto-onnettomuudesta eli ihan erilaista asiaa.

Vierailija
2/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oi just n. 1 krt/kk. Nyt en itke koskaan. Yhdessä 10v., lapset 5v. ja 1v.

Lohduttamaan mieheni ei ole koskaan tullut. Muistan joskus alkuvuosina itkeneeni juuri lohdutusta haluten. Saatoin itkeä makuuhuoneessa ja mies viereisessä huoneessa teki vaan töitä läppärillään. On edelleen nenä kiinn ruudussa, mutta en minä sitä enää itke:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai rakkaan ihmisen loukkaukset satuttavat kaikkein eniten.

Miksi hän sitten haluaa satuttaa sinua, vai eikö tiedä satuttavansa, sitä en osaa sanoa.

Vierailija
4/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan yhtään normaalia että kun mies tiuskii tms saatan tuntea itseni loukatuksi ja itkeä välillä jopa melko toivottomana. Kertooko se vaan omasta rikkinäisestä perhetaustasta että välillä en jotenkin jaksa jos melko tavalliset riidat toistuu. Lisäksi joskus toivoisin et mies tulis lohduttamaan muttei hän koskaan tule.

En itke. Ja ei ole normaalia, ellei sitten hauku pystyyn joka kerta.

Vierailija
5/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelette ja miksei mies lohduta? Ei ole normaalia itkeä säännöllisesti toisen takia.

Nykyisen miehen "takia" ts. riidan yhteydessä olen itkenyt kaksi kertaa viidessä vuodessa. Aikaisemmissa suhteissa on sitten ollutkin itkua, mutta suhteet ovatkin päättyneet.

Vierailija
6/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se itkeminen johtuu susta. Mä itken "miehen takia" muutamia kertoja vuodessa, ja sen miehen ei tarvi edes tiuskia.

Vierailija
7/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa mies tuli lohduttamaan ja pyysi anteeksi sanojaan.Nyt ei enää jaksa. Itken yksinäni.. vähintään olen masennuksissani aika usein, vaikkei itkuksi asti menisikään.Suhde jossa on moni asia pielessä, mutta vaikea irrottautua.

Vierailija
8/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes muista milloin olisin itkenyt mieheni takia? Siitä on kyllä aikaa...mutta minulla on eräs muu asia jota itken päivittäin...ehkä minulla ei vaan jää voimia itkeä miehestäni.

Vierailija
9/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oonkin raskaana ja vielä kalat. itken aina muutenkin. itken silloinkin kun mies tulee lohduttaa mua jos mulla on ollut paha päivä, tulee niin turvallinen ja hyvä olo. oon kova tyttö itkee.

Vierailija
10/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sellainen että tahallaan pilkkaa. Olen itse kovin herkkä ja empaattinen ja hänessä ei juuri näitä piirteitä ole. Hän on reilu ja oikeudenmukainen mutta tuntosarvet sen suhteen koska naista pitäis lohduttaa on aika heikot. Lähinnä siks kiinnostaa kysyä et onko mun porut ihan omista traumoista vai onko tämä naisten ominaisuus yleensä.

ap

Vierailija
11/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeskelin varmaan lähes päivittäin. Tuli se kuuluisa arki vastaan, miehelle nopeammin kuin minulle, minä olin kuvitellut yhdessä asumisesta ties mitä. No, se meni ohi, nyt itken taas kun olen raskaana ja kaikki vähänkin välinpitämättömät kommentit miehen suusta tuntuvat hirvittäviltä loukkauksilta. Muutenkin olen tässä suhteessa ollut aika itkuherkkä, ennen en itkenyt juuri koskaan. Pidän sitä kyllä ihan terveenäkin, olen nykyään paljon tunteellisempi kuin ennen ja uskallan näyttääkin niitä tunteita.

Vierailija
12/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on kiinni itsestäkin, minä ainakin tunnustan. tänään itkin ja loukkaannuin verisesti kun mies tiuskaisi heti aamusta kun oli äkäisellä päällä minusta riippumatta. märehdin asiaa puoli päivää.

voisi olla hyvä jutella joskus ihan hyvän tilanteen vallitessa tosta miten koet olevasi tosi herkkä. sano miehellesi että tilanteen saattaisi laukaista jos hän tulisi vaikka halimaan sinua. minulla usein loukkaantuminen ja riidanhaastaminen loppuu siihen.

sitten on kuitenkin se juttu että sen miehen lohduttamisen tulee jotenkin olla miehellekin palvelevaa että se viitsii sen aina tehdä :) eli toimia :)

Vierailija
13/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt vielä kertaakaan, paitsi pari kertaa onnesta. Muuten oon kyllä itkupilli jos on siihen aihetta. Kuusi vuotta ollan oltu yhdessä.

Vierailija
14/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sitten senkin edestä, n. kerran kuukaudessa, tavallisesti juuri ennen menkkoja. Alkuaikoina kerroin pari kertaa pms-oireista, mutta mies on näköjään unohtanut kaiken ja lähtee aina mukaan mun hormonivittuiluihin. Ei jaksais joka kuukausi selittää samaa asiaa uudestaan...

Miehen nähden en ole itkenyt koskaan.

Vierailija
15/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisten 12,5 vuoden aikana. Nekerrat kun olen itkenyt, ovat johtuneet joko miehen äidistä, tai vaikeudestamme saada lapsia. Voiko noita laittaa miehen syy´ksi jos syy lapsettomuuteenkin oli minussa?

Vierailija
16/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes muista koska olisin itkenyt ja viime vuonna joudun jopa psykiatriseen hoitoonkin, mutta yhtään kyyneltä en vuodattanut.

Mun mies ei myöskään tule koskaan lohduttamaan... en tiedä miksi.

Yhdenkään kyyneleen takia elämä ei ruusuisammaksi muutu. Itkulla mikään asia ei muutu paremmaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä