Kanaria vai Egypti? Maaliskuun lopussa.
Kummassakaan ei olla käyty. Nyt ois viikoksi aikaa mennä, eikä kovin kauas haluttais lentää. Lämpö taitaa olla maaliskuussa molemmissa aika sama? Eli sitä odotettais, lämpöä ja aurinkoa. Ei muuten suuria odotuksia. Suositelkaa!
(Tuntuvat muuten hinnat pomppivan tosi paljon. Olen muutamana päivänä tehnyt parin matkanjärjestäjän sivuilla hakuja ja hinnat sahaavat eestaas.)
Kommentit (2)
olin vuosi sitten,ihan ok paikka,mut ruoka oli kyllä sanotaanko täysin perseestä. meki syötiin todella monessa paikassa,oli hotellia,ja ravintoloita,ei miltään maistunu,lasanget oli suorastaan velliä..kaikista parhain oli mac donaldsilla ruuat.kyllä siinä mietimä,et oispa ees ranskalaisia ja kalapuikkoja,vaikkei todella olla mitään ranttuja ruuan suhteen.
ja ihmiset kehuu muka egyptin ruokia.en käsitä.meki syötiin vaikka ja mitä,pitsat oli kooltaan noin verrattavissa kauppojen saarioisten ja atrian pitsoihin.todella pieniä.muuten ihan ok paikka,ja hurghada oli kohde.
halpaahan sielä sillain on verrattuna kanariaan,mihin en missään nimesä enää lähtis,kolme krt olen käyny,ja ei kiitos enää.ei ole ees lämmintä kanarialla..
ihan sama, kumpaan menette. Egyptissä harvemmin kyllä sataa, mutta eipä tosin juuri Kanariallakaan.
Jos haluat nähdä jotain kaunista luontoa ja maisemia, tai kaipaat jotain kulttuuria, niin en ainakaan suosittele Egyptin uusia turistialueita esim. Sharm El Sheikhistä ei löydy kumpaakaan. Tosin lämpöä ja aurinkoa maaliskuussa varmasti sieltäkin.
Ja todennäköisemmin vatsatauti myös.