Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on upea peppu: miten sellaisen voi saada? ,Olen treenannut salilla 20-vuotiaasta

Vierailija
17.02.2012 |

ja omani on toki ok farkuissa, mutta aika kamala venähtänyt selluliittipylly alastomana. Olen nyt 37v. Miten jollain voi olla siloinen, kiinteä ja kaunis (iso tai pieni) peppu?!? Surkean pepun vastapainoksi olen ihan oikeasti ajatellut laittaa pienet täytteet rintoihini - olisi edes niissä sitä pyöreyttä. Jos saan lisää massaa, se tulee mahaan tai reisiin. Olen 176 cm ja 59 kg.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toki urheillut, mutta kyllä se on aina ollut tuon mallinen. En kyllä tiedä keneltä olen sen perinyt, koska isälläni on aivan luiseva peppu, eikä äitinikään taida kovin muodokas pyllystä olla. Toki kaupan päälle olen saanut myös lihaksikkaat reidet.

Enkä todellakaan ole koskaan katsonut mitä suuhuni pistän. Yksi lapsistani on perinyt samanlaisen ruumiinrakenteen. Myös hänellä oli jo ihan pienestä todella "lihaksikkaan" oloinen kroppa.

Olen sitä mieltä, että kyse on kyllä pitkälti ruumiinrakenteesta.

Vierailija
2/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut vasta lasten jälkeen enemmän urheilla, silti mulla on ollut aina pyöreä ja ihan nätti peppu, jota mies jaksaa aina kehua. Jos jaksaisin treenata, mulla vois olla ihan nätti kroppa muutenkin, siis vaatteilla saa toki peitettyä plösöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä peppu. Olen saanut siitä paaaljon kehuja. Semmonen aika muhkea. Aina kaikki luulee, että oon sitä jotenkin treenannut, ehei.

Vierailija
4/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sua 2 cm lyhyempi ja 10 kg painavampi ja hoikaksi sanotaan.Ihmettelen tuota "treenaamistasi"..

Hyvä peppu tulee tosiaan geeneissä, mulla on aina ollut hyvä riippumatta painosta / treenin määrästä. Hyvä ryhti muuten auttaa paljon! Rumin peppu on sellainen "sisäänpäinkääntynyt", jolloin myös yläselkä on ryhditön.

Panosta siihen osaan, mikä sinulla on vartalossasi kaunis ja edustava ja korosta sitä! Ei minullakaan ole tissejä, mutta ihan tiedän silti näyttäväni hyvältä, ei ongelmaa.

Vierailija
5/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen hyvä esimerkki naisesta, jolle ei ole luoja suonut kaunista peppua, mutta kovalla treenillä olen kuitenkin onnistunut sellaisen saamaan.

Ilman kovaa treeniä peppuni tahtoo roikkua, joten joudun tekemään salilla melko paljon: kyykkyä, askelkyykkyä, aasinpotkuja. pakaralihas on iso lihas ja vaatii kunnon painot ja paljon treeniä. Peppu alkaa roikkua melko nopeasti jos en pääse salille tarpeeksi usein.

Jos sinulla on selluliittiä niin se lähtee ehkä parhaiten pyöräilemällä. Ja tietty painonhallinnalla.

Vierailija
6/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen huomannut, että rullaluisteluinnokas mieheni omaa etenkin kesäisin aika täydelliset pakarat ;) (eli ilm. sen tyyppinen liike tekee namia peppuselle)

Vierailija
7/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös osittain olla toisilla ihan luontaista ilman treeniäkin, mutta muutoinhan on ihan peppuun kohdistetut liikkeet joiden kerrotaan auttavan. Jos niitä tekee tarpeeksi eikä ole ylipainoa niin jo luulisi tehoavan.

Vierailija
8/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisen ulkomuodosta suurin osa on perittyä. Ihan samalla tavalla jotkut kuvittelevat, että kauniin ihon saa, kun ihoa hoitaa hyvin. Tai että tuuheat hiukset tulevat, kun käyttää oikeita tuotteita ja hieroo päänahkaa.

Mutta niinhän asia oikeasti on, että geeneissä tulee hyvät muodot, siloinen iho, paksu tukka, jne.

Vierailija
9/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää treenata tosi raskailla painoilla.

Vierailija
10/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten myötä se massa on alkanut kerääntyä vatsaan tai reisiin, jos syön vähänkin enemmän. Siksi mun pitää olla suht hoikassa kunnossa, muuten olen keskivartalolihava. Onneksi iho on hyvä (paitsi pepussa), hyvät hampaat, paksu tukka. Että olen minä geeneissä jotain hyvääkin saanut:-) Mutta muodokasta minusta ei tule. Juuri katsoin yhden ystävättären kuvia netistä, hän on saanut muutaman lisäkilon ja kaikki ovat ryntäissä! Aivan tiimalasivartalo, vaikka ylipainoa hieman. Onnea hänelle!!!!!

ap

Vierailija
11/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. Oli jo teininä ja on edelleen nyt kolmekymppisenä. Joten perintötekijät ovat varmasti suurin syy.

Vierailija
12/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vimosen päälle jumppareilla tosi löysän näköisiä perseitä ja sitten taas niillä jotka tuskin katsovat mitä suuhun laittaa ja liikkuminenkmin on sitä että paikasta toiseen vaan kävellään jos kävellään niin tooosi muodokkaita ja hyvän näköisiä perseitä.

Vierailija
13/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vähän liiankin pieni, sellainen luiseva poikapeppu, ei-kurvikas. Lihomalla vähän (olin ennen alipainoinen) ja treenaamalla isoilla painoilla olen saanut siitä tosi kivan muodokkaan keskikoon pepun :) "Geenipeppuni" on sellainen luiseva poikamalli, mutta tosiaan kyllä siihen itse olen aika lailla vaikuttanut.

Vierailija
14/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole juuri ryntäitäkään... Keskivartalolla näkyy, jos on liikaa painoa:-((( Mutta äitini on nyt melkein 70-vuotiaana tosi hyväihoinen ja ikäisekseen nuorekas. Pukeutuu hyvin, on aina tukka laitettu ja kevyt meikki. Että ehkä minäkin sillä kaavalla...:-)

ap

Vierailija
15/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina hyvänmuotoinen, muodokas peppu ilman mitään ihmeellistä voimaharjoittelua, ja vaikka olen hoikka. On siis hyvänmuotoiset pakaralihakset ilmeisesti, eikä selluliittia ole vielä kolmevitosena näkynyt. Onhan ihmiset muutenkin erimuotoisia, joten miksei pepun osalta?

Luultavasti ainoa tapa saada mahdollisimman kiinteä ja hyvänmuotoinen peppu omilla toimillaan on voimakas lihastreeni tuolle alueelle ja laihdutus todella alhaiseen rasvaprosenttiin. Sinuna keskittyisin niihin juttuihin, joihin olet tyytyväinen.

Vierailija
16/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ne geenit :) mulla kävi tuuri :) tai noh... kroppa on kuin unelma ilman mitään treeiä, voin syödä ihan mitä vaan milloin vaan...

mutta... aina on joku miinus :/

Vierailija
17/17 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten se peppu (ja ne ryntäät):-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi