Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään kirjoittanut tälle palstalle

Vierailija
17.02.2012 |

rohkaisevia ja kannustavia vastauksia ja ystävällisiä viestejä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ilkeily?

Vierailija
2/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen suoltanut taas pelkkää paskaa kuten normaalisti. Kärkeviä, ivallisia vastauksia nimettömänä.

Ei niinkään ylevä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompi idea. Toivottavasti tuo trendi yleistyisi. Ei tekisi yhtään pahaa tälle palstalle.

Vierailija
4/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon taas kirjottanu pelkkiä provoja...

huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen huono ihminen

Vierailija
5/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittinen voi olla, mutta senkin voi tehdä rakentavasti.

Provojen tehtailua (tai ylipäätään provoja) en ymmärrä. Se on jo astetta epänormaalimpaa kuin pahan olon tai väsymyksen purkaminen tänne nimettöminä kärkevinä viesteinä.

Sinä provoja kirjoitteleva, mitä se sinulle antaa?

Olis mielenkiintoista tietää...

Vierailija
6/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään kyllä niistä monista. Siis mitä se antaa - mulle ainakin kunnon naurut. Useimmat niistä on tosi hauskoja ja nauran usein vedet silmissä. En nyt tarkoita siis mitään ilkeitä provoja, niitä en viitsi alkua pidemmälle lukea, mutta suurin osa täälläolevista provoista on minusta oikeasti ihan helvetin hauskoja!

AP oot muuten ihan oikeilla linjoilla. Yritän ottaa mallia.....

Vierailija
7/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet sulle!

Ite oon tänään kirjoittanut sekä ystävällisiä viestejä että hieman ilkeän sävyisiä kieltämättä. Hyi minua!

Yritän parantaa tapani.

Vierailija
8/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reseptillä vai mistä sait tollasta kamaa?

Itse olen kirjoittanut tänään aika neutraaleja, m i e l e s t ä n i...

esim. äsken tuohon en pääse miehestä eroon ketjuun ystävällisesti tarjouduin ottamaan tämän vaivan itselleni, jos kaupan päälle tulee mahdollinen peräkärry, koska olisi romua kuljetettavana ja peräkärryä minulla ei ole. Toisaalta toive myös, että tämä mukana tuleva äijä ajaisi tai ainakin peruuttaisi sen peräkärryn kanssa, koska itse en oikein osaa.

Nyt joudun roikkuun täällä ja odottaan mahdollista vastausta vaikka alkais jo väsyttää.. hoh hoijaa. Saapa nähdä tärppääkö sen kärryn kans vai joudunko vuokraamaan Pukinmäen Essolta, jaa ei sitä taida muuten enää ollakaan.

Haukotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän