Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos isäsi olisi kätilö, antaisitko hänen

Vierailija
17.02.2012 |

hoitaa synnytyksesi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en äitinikään. Ainakaan jos se olisi tämä oikea äitini...

Vierailija
2/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi, olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää jo vähissä vaatteissa isänsä edessä olemisen, että tommonen ei tulisi kysymykseenkään.

Vierailija
4/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että miten suhtautuisin jos olisi käynti äitiyspolille ja hän sattuisi kohdalleni. Tai jos tarvitsen synnytyksessä lääkäriä.

Jotenkin en haluaisi hänen tutkivan alapäätäni. Tosin jos on hirveissä synnytyskivuissa, niin tuskin sitä siinä tilanteessa alkaa miettimään.

Tosin hän kävi myös kaikissa tutkimuksissa omalla työmaallaan raskausaikoina ja synnyttikin siellä :D Eli ainakaan lääkäri ei voi kokea vastenmieliseksi työkavereiden tutkittavana olemista.

Isäni tai veljeni käsittelyyn en ainakaan menisi vaikka sattuisivat olemaan kätilöitä.

Vierailija
5/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tätini, joka on kätilö. Jotain "omaa" pitää olla minullakin.

Vierailija
6/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla isäni avusti synnytyksessäni, vaikka ei edes ole kätilö. Ihan hätäkeskuksen ohjeiden mukaan.

Tuli vähän kiirus kakkosella ulos, ja onneksi hän oli paikalla! Esikoisen vei naapuriin ja tuli sitten auttamaan.

Ei ollut mitenkään kamala kokemus, lähensi minua isäni kanssa ja tämä pieni on isälleni todella tärkeä.

Vierailija
7/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla isäni avusti synnytyksessäni, vaikka ei edes ole kätilö. Ihan hätäkeskuksen ohjeiden mukaan.

Tuli vähän kiirus kakkosella ulos, ja onneksi hän oli paikalla! Esikoisen vei naapuriin ja tuli sitten auttamaan.

Ei ollut mitenkään kamala kokemus, lähensi minua isäni kanssa ja tämä pieni on isälleni todella tärkeä.

et tilanne tulee yllättäen eteen, niin ei kai sitä siinä kumpikaan ehdi miettiä, että "isä nyt tässä tiirailee tyttärensä pimpsaa", on varmaan vähän muuta mielessä. Mutta sitten taas ihan suunniteltuna juttuna tuntuu minusta järkyltä ajatukselta, perverssiltä.

Vierailija
8/8 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan vauvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi