Pidämme huomenna synttärit, vaikka sankarin pikkusisko vatsataudissa.
Kommentit (11)
Haluaisitko itse mennä synttäreille josta koko perhe saisi vatsataudin vastalahjaksi? HALOO????
Paitsi tietty jos tiedät että kyseessä ei ole normi tarttuva tauti vaan esim. ruokamyrkytys tms.
Ja huomenna voi olla jo päivänsankarikin yrjötaudissa tai sinä "myrkytät" pöpöilläs kaikki vieraat. Anna edes vieraiden itse valita haluavatko tulla eli ilmoita kutsuvieraille tilanteesta. Meidän lapset ei ainakaan tulisi...
Helppoon menitte. Onnistunut provo. :D AP
kun mun kaverit on tehnyt tuon mulle IRL liian monta kertaa. Mä olen niin vihainen niistä kerroista. ARGH!
Mulla oli seuraavana päivänä 6 tai 7-vuotis synttärit ja aamuyöllä alkoi oksennustauti. Pyysin äitiäni peruuttamaan synttärit, oli todella huono olo! Ja mitä teki äitini, päätti että synttärit pidetään eikä ilmoiteta kenellekään taudista.
Huonovointisena juhlin synttäreitäni ja kun viimeinen vieras lähti oksensin syliini. Saivat kaikki vieraat mukavan lahjan synttäreiltäni...
kiva sitten tulla hakemaan teiltä tauti koko 5-henkiselle perheelle...ap miksi? Eikö kekkereitä voi siirtää?
Haluatte tartuttaa kaikki vieraat?