Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valinta mies tai lapsi! Muita, jotka valitsisivat miehen?

Vierailija
17.02.2012 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1565363/jos_pitaisi_…

Äkkiseltään ajateltuna minä valitsisin mieheh. Tietysti riippuu miehestä ja suhteestamme. Mutta jos todella rakas mies - niin rakas, että meillä on yhteinen lapsi - niin mies menisi edelle. Kamala tilanne kylläkin. Ja oletetaan, että on vain kaksi vaihtoehtoa: valita joko mies tai lapsi, eikä mitään muttia...

Valinta maailman rakkain mieheni vai yhteinen lapsemme, niin valintani olisi siis mies.

Tehkääpäs sitten seuraava valinta:

1) Abortti + mies jäljelle

2) Ei aborttia + mies lähtee vetämään

Tässä valintani olisi LAPSI ja mies lähteköön käveleen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja nopsaa pois silmistä!

Kohtelen miestä ja naista yhtenä "kokonaisuutena". Olen ehkä vanhanaikainenkin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin opiskelijana raskaaksi seurustelukumppanin kanssa. Tiesin että mies jättäisi minut heti jos tietäisi raskaudesta. Minä umpirakastuneena tein suin päin valinnan MIES. Teetin abortin enkä koskaan kertonut siitä miehelle vaan jatkettiin elämää kuin ei mitään.

Enää en tekisi tuota ratkaisua vaan valitsisin lapsen. Olen ihan jumalattomasti katunut sitä että tapoin ihmiselämän alun vain koska minusta oli kiva jatkaa biletystä vielä vähän aikaa poikakaverini kanssa - tiesin meinaan jo muutenki n ettei se suhde kauaa kestä ilman raskauttakaan.

Vierailija
2/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi abortoida solumöykkyä, mutta voisit tapattaa olemassa olevan lapsesi? Et mielestäni ole vanhanaikainen vaan liian riippuvainen miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa sovi täysin otsikkoon, mutta vastaan silti. En valitsisi miestä, joka ilmoittaisi lähtevänsä kävelemään jollen tee aborttia. Noista vaihtoehdoista siis ehdottomasti lapsi + mies kävelemään, vaikka sinänsä abortin hyväksynkin.

Vierailija
4/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisuudesta kärsivä ihminen ei kykene tunnistamaan omia ja toisten ihmisten rajoja. Hän ei pysty puolustamaan omaa reviiriään ja näkee, että omien rajojen pitäminen on merkki liiallisesta itsekkyydestä. Kyvyttömyys pitää omia rajoja näkyy usein siinä, ettei henkilö osaa sanoa “ei” silloin kuin pitäisi.

Vaikka sisimmässään henkilö haluaisi kieltäytyä, hän ei pysty siihen, koska pelkää vastapuolen suuttuvan tai hylkäävän hänet. Usein suostumista seuraa häpeän tunne ja itsesyyttely: miksi olen niin tahdoton ja toisten vietävissä. Päätös ensi kerralla toisin toimimisesta epäonnistuu kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
5/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni aina ne elämän tärkeimmät ihmiset olivat hänen miehensä. Lapsia oli 4 mutta vaihtuvat miehet meni aina näiden lasten edelle.

Oli alkoholiongelmaa, miehiä jotka hyväksikäåyttivät lapsia ja pahoinpitelivät näitä. Äiti ei koskaan kyennyt/halunnut suojella lapsiaan koska ne miehet oli niin ihania joita ilman ei voinut elää...

Ja niin äitini menettikin ensin 2 lastaan sijaiskotiin ja sen jälkeen yhden lastenkotiin ja yksi ressukka "sai" jäädä kotiin.

Minusta ja sisaruksestani tuli ihan hyviä mutta kahdella muulla on todella paha päihdeongelma, väkivaltataustaa jne.

Jos lapsi tajuaa ettei oma äiti rakasta ehdoitta ja aseta kaikkein täkeimmäksi tässä maailmassa, miten hän itse koskaan voi rakastaa ja arvostaa itseään.

Näitä äitejä on paljon ja niillä on pahasti päässä vikaa. Ollaan huonoissa suhteissa ja lapset kärsii kunhan miehestä ei tarvitse luopua. Sälittäviä olette!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä