Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokissa :´´(

Vierailija
17.02.2012 |

Mies heitti eilenillalla eteeni toteamuksen "olen laittanut avioeropaperit eteenpäin", siis ihan iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Mitään erityistä syytä ei tempaukselleen osannut sanoa, haluaa kuulema miettiä elämäänsä tms.

Olisko ollut reilua miettiä sitä ennen 1½v lastamme?? ja nyt sitten mitä? pitäisikö olla kuin ei mitään kun tuntuu että luottamus on mennyt ihan kokonaan, olen aivan palasina:((

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on tartuttanut muhun klamydian. Sellasta se elämä on.

Vierailija
2/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että ihan kirkkaalta taivaalta tuollainen tulee. Ja miksi laittaa jo avioeron vetämään jos haluaa vasta miettiä elämäänsä.

Et varmaan halua kuulla tätä, mutta todennäköisesti sillä on toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista miksi sen tekee ja esim sinun tapauksessasi mies olisi jo ex-mies.

ap

Vierailija
4/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista miksi sen tekee ja esim sinun tapauksessasi mies olisi jo ex-mies.

ap

Oletko selvän näkijä?

Vierailija
5/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei meillä ole ollut mitään "sen kummempaa", vaan ihan tavallista eloa.

Toisen naisen olemassaoloa ei myöntänyt.

ap

Vaikea kuvitella että ihan kirkkaalta taivaalta tuollainen tulee. Ja miksi laittaa jo avioeron vetämään jos haluaa vasta miettiä elämäänsä.

Et varmaan halua kuulla tätä, mutta todennäköisesti sillä on toinen nainen.

Vierailija
6/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kerrottuaan mies olisi ex.

ap

ap

Oletko selvän näkijä?

Vierailija
7/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
8/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että ihan kirkkaalta taivaalta tuollainen tulee. Ja miksi laittaa jo avioeron vetämään jos haluaa vasta miettiä elämäänsä. Et varmaan halua kuulla tätä, mutta todennäköisesti sillä on toinen nainen.

ei välttämättä. Minut jätettiin 5 vuotta sitten samaan tapaan täysin yllättäen, mutta ei ollut toista naista ja tänäkin päivänä mies on sinkku. Hänellä oli kyseessä jonkinlainen keski-iän kriisi, jossa alkoi kaivata yksinäisyyttä, koko perinteisen perhekeskeisen elämäntavan kyseenalaistamista, tilaa ja aikaa selvitellä yksin omat ongelmat ja traumat. Olemme vieläkin hyviä ystäviä ja hän on kertonut että siinä kriisissä vaan liikaa ahdisti muut ihmiset ympärillä. Ja kriisin jälkeen hän tosiaan totesikin olevansa niin yksineläjäluonne, ettei ole enää halunnut minkäänlaisia parisuhteita.

Meillä ainoat merkit ennen kun mies jätti eropaperit olivat ehkä hienoinen hajamielisyys ja henkinen "etäisyys", joiden mies sanoi kysyttäessä johtuvan työstressistä.

Vierailija
9/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää puhua ja hakea apua.

On todennäköistä, että takana on toinen nainen tai jo aikaisemmin tapahtunut pettäminen, josta syyllisyys painaa. Tai sitten hänellä on vaan muu vapauden kaipuu. Onneksi avioeroon tarvitaan 6 kk harkinta-aika, jona aikana asiat varmasti selvenevät. Voimia!

Vierailija
10/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kerrottuaan mies olisi ex.

ap

ap

Oletko selvän näkijä?

Sitten kun tilanne tuli eteen, niin ei se niin vain mennytkään. Täytyy pohtia asiat niin monelta kantilta ja miettiä mikä on kaikkien etu asioissa.

2

Vierailija
11/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa, että muuttaa pikimmiten uuden rakkaansa luo, jonka kanssa hänellä on ollut kiihkeä suhde jo hyvän aikaa.

Lapset eivät näissä kuviossa paina mitään. Jotkut naiset luulevat, että lapsia riittävästi tekemällä 4 tai enemmän ukko ei sitten lähtisi. - Kyllä ne lähtevät.

Vierailija
12/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tekoa, silloin tiesi, että haluaa elää sun kaa ja perustaa perheen. Nyt on tilanne muuttunut, eli varmaan olet paljon lapsen kanssa ja mies siinä vieressä anelee aikaa sulta, ja kun ei sitä saa, niin haluaa jotain muuta.

Voihan sillä olla joku ihastus myös meneillään.

Tai vain ikäkriisi.

Tai vaan kyllästyminen suhun.

Vierailija
13/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toinen nainen odottamassa. Mies hyvin, hyvin harvoi uskaltaa lähteä perhe-elämästä omilleen ellei ole toista kotia jo valmiina odottamassa.

Ja ne ei sitä myönnä, ei tietenkään.

Anna mennä kun on mennäkseen, väkisin ei voi kiinni pitää. Selviät kyllä, muutkin ovat selvinneet.

Vierailija
14/14 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan yhteen.

Jos näkee selvän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi