Kävin änään varhaisultrassa 6+5 mutta
kohdussa ei näkynytkään kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi :( lääkäri lohdutteli että kun kierto on ollu yli 30 päivää on ovulaatiokin ollut myöhäinen ja sikiö on niiiin mini nyt vielä että voi olla piilossa jonkun kudoksen takana.Ovulaatiosta johtuen mahdollinen raskauskin on vasta viikolla 5...otappa tässä nyt rauhallisesti pari viikkoa kun on uusi ultraus :(
Kommentit (5)
varhaisultrassa näkyi ruskuaispussi mutta ei sikiötä, viikkoja oli siis oletettuja vähemmän. Parin viikon päästä uudessa ultrassa näkyi jo sikiökin. Kaikki voi silti olla ok!
menkat päin helvettiä,ihan kuule neuvolasta käskivät menemään kolmen keskenmenon jälkeen tarkistuttaan viikot ja onko siellä ketään....Kelpasko vastaus???? -ap-
Mulla oli myös vastaava tilanne. En nyt muista tarkkoja viikkoja, mutta kävin ekassa ultrassa 6 + jotain, eikä näkynyt sykettä, vain nuo pussit ja vähän jotain syhryä, joka ehkä oli alkio. Puolentoista viikon päästä oli uusi ultra ja kaikki oli kunnossa. Eivätkä viikotkaan minulla edes muuttuneet. Jostain syystä syke näkyi vauvallani vasta myöhemmin. Terve vauva kuitenkin saatiin. :)
Nuo päivät ultraa odotellessa ovat kyllä yhtä tuskaa. Itse tein paperista jopa aamukamman. Tsemppiä!
kaikki oli sitten parin viikon päästä hyvin. Ei sun nyt auta kuin odottaa, vaikka se onkin stressaavaa! Tsemppiä siihen!
hermostuneisuuteen? joko kehittyy normaalisti ja kahden viikon kuluttua jotaiun näkyvissä tai menee kesken kuten moni raskaus tuossa vaiheessa. Miksi yleensä sännätä ultraan noin aikaisessa vaiheessa?