Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuntemuksia tälläinen ihminen teissä herättää?

Vierailija
17.02.2012 |

Hän pukeutuu useimmiten vaaleanpunaiseen. Hieman pyöreämpi tapaus, mutta käyttää silti usein napapaitoja niin, että jenkkakahvat tursuavat farkuista. Hän käyttää ylitummaa meikkivoidetta ja hyvin hyvin vaaleaa huulipunaa. Huulet on rajattu näyttämään täyteläisemmiltä (rajat siis selkeästi menevät yli huulien).

Hänellä on myös vetyperoksidiblondatut usein tumman juurikasvun siivittäminä.

Hän myös tarkoituksella suhisuttaa S-kirjainta puhuessaan.

En tiedä olenko ahdasmielinen, mutta yleensä minua hävettää näyttäytyä hänen kanssaan julkisesti missään. Yleensä pyrinkin kyläilemään hänen luonaan, tai toisinpäin.

Eräs ystäväni siis kyseessä. 35-vuotias nainen. Muuten mukava ihminen luonteeltaan, kaikinpuolin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän epäkypsältä persoonalta jolla on häriintynyt kehonkuva.

Vierailija
2/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mutta oot tosi kiva ystävä kun netissä kerrot häpeäväsi tätä ystävääsi :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on häIriintynyt oikeinkirjoitus. :-D

T: Sama

Vierailija
4/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on mukava ystävä, sinun olisi aika päästä lapsellisten mielikuviesi yli...

sinä herätät minussa koulutyttömäisen olon... häpeät kaveriasi, koska hän poikkeaa kuvittelemastasi "standardista" millainen aikuisen pitää olla.

Kasvanut ihminen ei häpeä toisten puolesta, itseään voi joskus hävetä, jos mokaa, mutta miksi toista? Sinä et ole osa ystävääsi, vaikka yhdessä kuljettekin esim. kaupungilla, ethän?

Vierailija
5/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisen näen että eipä ole minun makuuni tuo tyyli mutta en sen kummempaa. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että joku muu haluaa näyttää tuollaiselta, tai muuten erilaiselta kuin itse haluan - enkä siis mitenkään häpeäisi tuollaista ystävää.

Mulla on myös paras ystävätär tosi eri tyylinen kuin minä, joskin eri tavalla. Minä olen hyvin klassisesti pukeutuva virkanaistyylinen, mutta paras ystäväni on aikuinen gootti, mustat hiukset, vahva meikki, mustia tai violetteja tms erikoisia vaatteita. Ei mitenkään hävetä kulkea yhdessä missään.

Vierailija
6/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän melko varmasti loukkaantuisi minulle syvästi jos alkaisin arvostella ja yrittäisin vaikuttaa hänen tyyliinsä...on kuitenkin ollut sellainen yliampuva persoona jo monet vuodet. Hän on neljän tyttärensä yh-äiti, joilla myös useimmiten vaaleanpunaiset röyhelö"prinsessavaatteet" päällä.

Vierailija
7/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen miettinyt pitäisikö minun mainita tästä ystävälleni,

mutta hän melko varmasti loukkaantuisi minulle syvästi jos alkaisin arvostella ja yrittäisin vaikuttaa hänen tyyliinsä...

siitä mainitsisit? Eikö hänellä mielestäsi ole oikeutta pukeutua niin kuin hän itse haluaa, vaan hänen pitäisi sinun häpeäntunteidesi vähentämiseksi alkaa pukeutua kuten sinä haluat? Ihan varmasti loukkaantuisi moisesta ja aivan syystäkin!

Vierailija
8/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin salaa toivonkin, että hän näkisi tämän aloituksen ja ymmärtäisi mitä tunteita tuollainen ihmisissä herättää.

Vierailija
9/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä yliampuvampi, jos mahdollista.

Käyttää usein myös kirkkaan pinkkiä luomiväriä.

Olen nähnyt ystäväni meikittömänä ja mielestäni hyvin kaunis nainen LUONNOLLISENA...tai vähemmällä ehostuksella.

Vierailija
10/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ikuisella laihdutuskuurilla, ja suree kun ei ole sopivaa mieskanditaattia löytynyt. Hän aina mainitsee minulle hoikkuudestani ja kyselee ruokavinkkejä... Mutta usein hän tuo tullessaan suuret berliininmunkit. En edes pidä niistä. Lopulta hän syökin itse kaksi ja minä yhden (aina siis 3kpl mukana ja hän on iloinen, kun minulle ei kelpaa kun ainoastaan yksi).

Häneltä löytyy aina kotoaan myös paljon muita herkkuja. Syö kuulemma yksinäisyyteensä ja miehen kaipuuteensa.

Vierailija
11/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää lähinnä sen tuntemuksen, että olet hyvin hieno ystävä!

Vierailija
12/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen, kun et itse kykene olemaan yhtä räväkkä ja oman identiteetin omaava ihminen, kuten "ystäväsi"?

Vierailija
13/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hänen ystävästään! Millainen ihminen arvostelee kaveriaan selän takana?!

Vierailija
14/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ikuisella laihdutuskuurilla, ja suree kun ei ole sopivaa mieskanditaattia löytynyt. Hän aina mainitsee minulle hoikkuudestani ja kyselee ruokavinkkejä... Mutta usein hän tuo tullessaan suuret berliininmunkit. En edes pidä niistä. Lopulta hän syökin itse kaksi ja minä yhden (aina siis 3kpl mukana ja hän on iloinen, kun minulle ei kelpaa kun ainoastaan yksi).

Häneltä löytyy aina kotoaan myös paljon muita herkkuja. Syö kuulemma yksinäisyyteensä ja miehen kaipuuteensa.

Kuinka koomista, että berliininmunkkikin on sattumoisin vaaleanpunainen! =D Minulle tulee tästä eräs tuttava mieleen. Hänkin pitää vaaleanpunaisesta ylikaiken ja on koulutukseltaan vaatesuunnittelija. Hän on painanut itselleen t-paitojakin painatuksella "Pink FOREVER!" =D Jos täällä pyörii tuttuja niin tunnistatte kyllä varmasti kenestä kyse!

Vierailija
15/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa on todellakin aihetta arvostella! Mitä sinä tänne tulet asiaa vatvomaan ??? Mieti omassa mielessäsi, jos niin vaivaa. Se on jokaisen henk.kohtainen asia, miten pukeutuu jne... Huh-huh :/ .

Vierailija
16/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä virkaa vihamiehillä. Älä käytä sanaa ystävä väärin, kiitos. Puhu sitten vaikka ärsyttävästä tutustasi tai jotakin, mutta hei, onko sun ylipäätään pakko tilittää jostakin ihmisestä nettiin noin tunnistettavasti ja hakea kiusaajatukea itsellesi täältä. Raukkapaska. Sä voit olla ulkoisesti ihan miten cool aikuinen itse, mut oot tyhmä kiusaajateinipentu sisältäsi. Et selkeesti ole mikään välkky.

Vierailija
17/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, että olen olemassa ja "huono ystävä"! Itse en sellaisena itseäni kuitenkaan pidä. Yrittäkää nyt herranjesta asettua minun asemaani! Kuvitelkaa itsenne tuollaisen ihmisen seurassa. En lähinnä ymmärrä sitä miksi hän haluaa antaa itsestään ulkoisesti täysin erilaisen kuvan, kuin hän luonteeltaan on! Herttainen ihminen.

Todellisuudessa miehetkin karttavat häntä hänen ulkoisen olemuksensa takia. Olisi hänelle itselleenkin parhaaksi olla hieman aikuismaisempi ja hillitympi. Mutta kiva, kun kaikki lyttäätte minut ja haukutte samantien huonoksi ystäväksi! Ette kuule tiedäkään... Kiitos ja näkemiin! -Ap

Vierailija
18/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen ja pidän häntä kyllä YSTÄVÄNÄ! Enkä voisi kuvitella elävänikään ilman häntä!

Vierailija
19/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, että olen olemassa ja "huono ystävä"! Itse en sellaisena itseäni kuitenkaan pidä. Yrittäkää nyt herranjesta asettua minun asemaani! Kuvitelkaa itsenne tuollaisen ihmisen seurassa. En lähinnä ymmärrä sitä miksi hän haluaa antaa itsestään ulkoisesti täysin erilaisen kuvan, kuin hän luonteeltaan on! Herttainen ihminen.

Todellisuudessa miehetkin karttavat häntä hänen ulkoisen olemuksensa takia. Olisi hänelle itselleenkin parhaaksi olla hieman aikuismaisempi ja hillitympi. Mutta kiva, kun kaikki lyttäätte minut ja haukutte samantien huonoksi ystäväksi! Ette kuule tiedäkään... Kiitos ja näkemiin! -Ap

...ja täten sisäisesti Tuksuisa.Kaverisi saattaa olla tosi mukava ja lämmin ihminen, toisin kuin sinä, ainakin tämän keskustelun perusteella...

Vierailija
20/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka naiset ovat siis todella reiluja ja kivoja toisilleen (joo heh heh) lähes aina, ja että sellainen joka toteaa että ei se muuten ikävä kyllä ihan niin mene, on heti sitten joku todella huono nainen ja ihan pelkkä miesten mielistelijäkin ja mitä nyt ikinä.

Mutta kun just tätä ja todella paljon paljon pahempaakin jatkuvaa nokkimista se esimerkiksi on monella työpaikalla NAISTEN kesken. Ja yksiä pahimpia on tuollaiset selkäänpuukottavat "ystävät". Eivät vaan kykene olemaan haukkumatta aina jotakin ihmistä selän takana tai naaman edessä jopa. Usein missä kokoontuu useampi nainen, niin johan siinä äkkiä aletaan vallanhalun ja asioiden yleisen sekoittamisen (draamakuningattaria) nimissä puhua paskaa jostakin. Ihan vaan kun jotkut näyttävät saavan siitä nautinnon itselleen. :O

En tietenkään sano että tuo olisi kaikkien naisten tapa kohdella muita, mutta aika valitettavan ison osan taitaa olla. Mutta onhan tässäkin ketjussa näitä reilumpia sentään useampikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi